Superleuke puzzels allemaal!
Heel herkenbaar, te lang doorpuzzelen😅 ik spreek vaak van tevoren een eindtijd af met mezelf, of zet een wekker. Anders ga ik ook te lang door.
Superleuke puzzels allemaal!
Heel herkenbaar, te lang doorpuzzelen😅 ik spreek vaak van tevoren een eindtijd af met mezelf, of zet een wekker. Anders ga ik ook te lang door.
Weet iemand misschien waar er nu een leuk sale is? Normaal ging ik in deze tijd alle winkels af en was er altijd wel een leuke Disney puzzel in de uitverkoop.
Hey met deze ben ik ook bezig haha!
Ik hoorde van mijn tante dat ze bij de Kruidvat goedkope puzzels gescoord had. Geen idee of ze die in de winkek gekocht heeft, want dat mag officieel niet.
Ik krijg altijd zo’n last van m’n schouders met het puzzelen. Denk van het naar voren buigen de hele tijd en je armen naar voren steken. Hebben meer mensen hier last van?
Ja heb ik ook, bij mn slijmbeurs. Maar ook vaak bij andere dingen, maar bij puzzelen triggered die houding het wel
Herkenbaar! Ik moet mezelf tijdens het puzzelen af en toe bewust zijn van mijn schouders. Trek ze vaak op. Als je tafel wat hoger is kan dat ook zorgen voor (meer) schouderpijn.
Ik heb er laatst nog zo eentje gekocht bij Trekpleister. Weet niet of ze die nu mogen verkopen. Al gaat de Kruidvat hier er vrolijk mee door wel, dus wie weet Trekpleister ook.
Ik ga bij boekenvoordeel kijken, daar had ik nog niet aangedacht @FISSA
Eigenlijk wil ik nu niet fysiek naar een winkel als ik niets nodig heb, dus kijk wel op de site van Kruidvat en Trekpleister @KipTokTok
@Duchess Hij is wel leuk hè, vind 'm makkelijker leggen dan de andere varianten
@Snork ja ik heb idd ook gevoelige schouders maar puzzelen triggert het wel enorm.
@Lort hmm, ja onze tafel is ook best hoog. Misschien iets anders voor verzinnen
Mijn eerste puzzel van 2021 is af! Nouja, ik heb hem alleen afgemaakt vanochtend, hij was al bijna klaar en maar 520 stukjes. Wel heel leuk om te doen.
Hierna ga ik aan een landschap van 1500 stukjes beginnen. Zin in.
Ik heb de puzzelmat gekregen met kerst en ik ben echt fan. We hebben ook de oprolbare maar die puzzelt echt niet lekker. Nu kunnen we in ons kleine huisje heel makkelijk de puzzel opbergen.
En normaal hebben we alleen Ravensburger maar nu ook een keer van King, mindere kwaliteit maar toch prima voor het prijsverschil.
Ooo,
Deze wil ik nog vet graag doen
Die van ons is ook af!
Ik had deze op m’n wishlist en eindelijk eens besteld. Weet nu al dat ik dadelijk zit te miepen om al dat wit. 101 dalmatiërs is bijna af. Ben langer bezig met alle planten en dat soort dingen dan de dalmatiërs (had het andersom verwacht)