Het legpuzzel-topic

Iemand in de buurt van Utrecht die het leuk vindt om wat puzzels te ruilen? Heb hier Jan van Haasteren 500 stuks en wat kings van 1000 stuks liggen.

Was net een Wasgij puzzel aan het maken maar kwam een afbeelding tegen die ik niet helemaal verwachtte… Valt me vaak op in JvH-puzzels dat er nog wel eens iets racistisch in zit, maar zag hem hier (letterlijk) niet helemaal aankomen. Heb Jumbo maar even een berichtje gestuurd

3 likes

He bah. Goed dat je ze gemaild hebt.

2 likes

Hij is eindelijk af! Vond hem best pittig, maar de kwaliteit is super.
De portapuzzel vind ik ook echt een handig ding, goede aankoop. Fijn dat het hier gedeeld is, want ik wist niet van het bestaan af hahaha

11 likes

Wooow zo tof deze!

Ik heb de porta puzzle voor m’n verjaardag gevraagd en ga hem anders zelf kopen denk ik.

Ik heb hem eindelijk af! Helaas een slechte foto, want ik had een filmpje gemaakt van m’n laatste stukje, maar die kan ik niet uploaden:

Nu veder met een Disney kerstpuzzel, want dat kan alleen dit jaar nog vind ik (heb hem al sinds maart, maar wilde hem met kerst maken)

9 likes

Knap hoor!
Mijn kerstpuzzel van Disney ligt onder de kerstboom, is hier traditie om 'm te maken op oudjaarsdag. Iedereen helpt dan. Maar ja, wordt dit jaar anders :grimacing:

1 like

Gisteren heb ik de eerste puzzel van de kerstvakantie gemaakt! De volgende ligt ook al deels in elkaar. Als die af is heb ik er nog een liggen (allemaal Jan van Haasteren).

Dit keer hebben we trouwens na jaren weer het voorbeeld erbij gehouden, dat is zoveel leuker! Zonder voorbeeld is wel uitdagender, maar je weet gewoon niet wat je maakt en waar je naar zoekt, vaak heel frustrerend. Merk dat ik er met het voorbeeld erbij veel meer plezier aan beleef.

13 likes

Leuk is die puzzel. :heart_eyes:
Ik ben bezig met het Rariteitenkabinet van Jan van Haasteren. 3000 st

1 like

Wow zoveel stukjes, goals😍 En leuke plaat ook!

Ik ga vandaag na een lange tijd niet puzzelen, beginnen aan deze. Heb deze met mijn verjaardag gehad. Eens kijken hoe ver ik vandaag kom. De vorige poging na een tijdje niet puzzelen deed ik met een irritante vlinder puzzel en daar kwam ik niet ver mee. Dus hopelijk nu wel een stukje verder, ik houd ook echt van de Thomas kinkade puzzels.

12 likes

Deze is ook leuk!!

2 likes

Tweede puzzel deze vakantie, het NK puzzelen. Deze was vooral lastig door alle kleine puzzelstukjes op de stukjes😅

6 likes

500 stukjes, goed te doen dus, maar die lucht!! :grimacing:

12 likes

14 likes

En de laatste! Mist wel één stukje :worried: Dus ik heb maar even gemaild.

5 likes

Ja een nieuwe inderdaad! Denk dat het aan ons ligt, al hebben we alles al afgezocht.

Ja het wordt nu wat overdreven inderdaad; puzzel 4😂 bekende had nog een doos met 3 puzzels liggen. Dit is er een met 500 stukjes, dus dat was even een fijne afwisseling.

6 likes

Ik lees alleen mee in andere topics maar kwam nu opeens dit topic tegen :heart_eyes:

Deze kreeg ik voor mijn verjaardag 3 jaar geleden. Alles lijkt op elkaar, was er af en toe echt klaar mee.

Een paar andere die ik recent heb gedaan:

!

Als ik eenmaal lekker bezig ben dan kan ik soms echt niet stoppen, hoe doen jullie dat?

20 likes

Wat een leuke zitten er tussen!
Ja voor mij werkt het ook echt verslavend. Ga vaak veel te laat naar bed als ik savonds aan het puzzelen ben :sweat_smile:

4 likes

Ohh die van de moomins en de katten! :heart_eyes:

3 likes