Het legpuzzel-topic

Oh dat is lief! Ja zijn van die dunne stukjes he. :unamused: Als je tijd en zin hebt om ze op te sturen dan wil ik ze wel hebben!

Ben maandag vrij dus kan het mee met de post.
Ik heb die van de landkaart en een cruiseschip

1 like

Misschien een domme vraag, maar ik zie wel eens dat sommigen een papiertje hebben met de afbeelding vd puzzel ipv dat je op de doos zou moeten kijken. Hoe kom je daar aan? :grin:

Die zitten er soms bij, in de doos.

1 like

Deze onlangs gemaakt. Erg leuk en moeilijker dan ik had verwacht:

27 likes

Wat een leuke!

1 like

Prachtig zeg :heart_eyes: (en ik hou meestal nooit van andere puzzels dan JVH of wasgij :laughing:)

2 likes

Cool die ben ik nu aan het maken!

1 like

Wow, heel mooi! Waar heb je die gekocht als ik vragen mag?

1 like

Het is de puzzel “iedereen is gek” van Ravensburger. Ik heb hem bij bol gekocht.

1 like

Gisteravond deze afgemaakt:

En dit wordt de volgende:

16 likes

Tijdje terug deze gemaakt. Van de kringloop en er missen twee stukjes helaas. Baal ik wel een beetje van want vind hem echt tof. Meteen een paar puzzels uit deze serie op m’n wishlist gezet :grinning:

13 likes

Leuk, die tweede kende ik nog niet.
Wij hebben in de zak Belle en het beest van Thomas Kinkade + de portapuzzel gekregen. Ik ben heel benieuwd hoe handig dat ding is

Even opgezocht, die is mooi!
Ik denk dat die van mij nieuw is, ik kende 'm ook nog niet. Hij was zo leuk om te maken dat ik 'm nu al af heb, haha.

10 likes

Heb vandaag deze afgemaakt. Had hem bij de kringloop gekocht dus was spannend of hij compleet ging zijn, maar dat was ie :partying_face:

19 likes

Deze afgemaakt vandaag!

9 likes

Ik weet dat er puzzels zijn waarbij de stukjes ook figuurtjes zijn. Weet iemand hoe die heten?

Misschien zit ik op het verkeerde spoor, maar bedoel je misschien smart cut? Waar geen een puzzelstukje dezelfde vorm heeft

Ja nee je hebt echt puzzels waar de stukjes bv dieren zijn en andere dingen. Maar kon t nog niet vinden.

Zoiets ja!