Precies dit ja, bij mij moet het ook binnen een week af zijn hoor! Gelukkig zitten mijn katten er niet aan, scheelt wel
Wat doen jullie als je klaar bent met de puzzel?
- Maak hem ooit nog een keer
- Verkoop/geef hem weg
- Bewaar hem gewoon
- Anders
0 stemmers
Ik heb een puzzel van 1000 stukjes die ik graag zou willen inlijsten maar hoe moet dit dan? Ik vind online dat er specifieke kaders voor puzzels bestaan (exacte afmeting van mijn puzzel) maar die kosten minstens 38 euro.
Kan ik het in een gewone fotolijst steken of is dat te zwaar voor zo’n lijst? De standaardafmeting van een fotolijst is zowel in hoogte als breedte enkele cm meer dan mijn puzzel dus ik heb schrik dat dit er raar uitziet. Iemand die ervaring heeft met het inlijsten van puzzels?
Die rol is waardeloos. Ik heb een puzzelmat (portapuzzle zonder handvat) gekocht en die is top. Kost 40 euro maar dan heb je ook echt iets
Yes, heb hem af eindelijk! Was leuk, maar wel lastig. Voor het eerst zo’n smart cut puzzel gedaan. Ik was het net wel echt even zat de laatste uurtjes. Moest alle donkere stukken nog en alles leek op elkaar. Maar nu kan ik uit mijn zombie modus🥳
Is er iemand die hem over zou willen nemen tegen verzendkosten, of misschien een puzzel wil ruilen?
Ooh prima hoor! Eh ik heb dit nog nooit zo gedaan, maar denk even via pb verder
Ik zocht een hobby waarbij ik geen beeldscherm nodig had en heb laatst mijn eerste legpuzzel gekocht en net afgemaakt. Super leuke puzzel om te doen, al was de rand wel verschrikkelijk om aan elkaar te leggen.
Ik ga nu beginnen met een toepasselijke, de Sinterklaas intocht!
Haha die ben ik nu aan het maken, niet de moeilijkste puzzel maar wel leuk om te maken!
Zoveel donkere stukjes!
Wat is de plaat? Onderwereld van Hades?
De verzoeking van de Heilige Anthonius.
D’n Heilige Anthonius deen mos 't wiete
Heej schreef meej terug, beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verlezen
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad
You can hate me now.
Paar avonden druk mee geweest maar hij is klaar
Er zitten zooooveel kleinde details in, op ieder puzzelstukje bijna wel iets
Van tevoren dacht ik: oh lekkere kleurrijke puzzel maar heel veel stukjes waren best donker dus dit was 1 van de moeilijkste puzzels die ik tot nu heb gemaakt. Maar wel echt een leuke om te maken!
woooow
Oh dit vind ik leuk! Waar is ie van? Zijn er meer van?
Is van King, ik vond de kwaliteit toen matig.
Mijne kwamen bij de action vandaan, al heeft Kruidvat ze ook wel.
Je mag die twee die wij hebben, wel hebben hoor