Wat een mooie met zoveel dieren!
Wat een leuke!
Wat een geweldige puzzel.
Deze heb ik ook gisteren besteld. Ook 3000 stukjes.
Ben nu nog bezig met een puzzel van 3000 stukjes.
Ja hij is echt leuk.
Nu een Jan van Haasteren (vrijdag de 13e)
Van de week een mooie Gibsons kerstpuzzel gekocht van 1000 stukjes.
@Flut, je bericht is verwijderd. Reclame en spam zijn niet toegestaan op dit forum. Graag de huisregels nalezen.
Ja, dat mag ook. Maar we krijgen de laatste tijd iets teveel nieuwe accounts die bij het eerste bericht reclame komen maken voor hun eigen product. Als dat niet het geval is, zal ik je bericht terug plaatsen. Je mag uiteraard ook een afbeelding van de puzzel plaatsen als je wilt.
Welke puzzel is dit juist? Ik heb al gezocht maar vind hem nietâŠ
Wil hem mij ook aanschaffen
Bedankt voor je antwoord. Ik had deze wel al voorbij zien komen maar ik dacht ânee dat kan hem niet zijn want ik zie de dieren niet.â Niet over nagedacht dat dat juist de bedoeling is van een Wasgij puzzelâŠ
Iemand ervaring met een escape puzzel? Zo ja, wat vond je er van?
Ik vond het niks.
Onduidelijk wat je nou aan puzzels had en wat de raadsels waren.
Enige leuke was het wasgij idee ervan qua plaatje.
Wij zouden hem niet opnieuw doen
Omg. Ik vond net deze hier in de kringloop. Eeuwig zonde dat de doos er niet bij zit. Maar ik moest hem meenemen
Ik ga duimen dat hij compleet is
Goede vondst! Ik had vorige week een nog nieuwe wasgij in de kringloop gevonden voor 2,50 wist niet dat ik zo hyped kon worden van een puzzel in de kringloop.
Haha, hier hetzelfde!
En nieuwe vinden is al helemaal geweldig.
Ik ben nu bezig met een escape puzzel, maar weet (nog) niet zo goed wat de raadsels zijn. Het is wel de eerste keer dat ik een puzzel maak zonder echt voorbeeld (of ja, je hebt wel een afbeelding als aanwijzing, maar de details zijn anders) en dat is leuker dan ik dacht (ik heb altijd die Wasgij-puzzels om die reden vermeden). Maar het escape-aspect lijkt vooralsnog behoorlijk overdreven.
Heeft iemand hier ooit de 1000 stukjes Nachtwacht puzzel gemaakt? Ik word echt levensmoe van die puzzel, hij is zo moeilijk
Het is alweer een paar maanden geleden sinds ik een puzzel heb gemaakt, maar na het bijlezen van dit topic is het toch weer gaan kriebelen. Heb deze twee kunnen overnemen van iemand voor een leuk bedrag. Zin om straks te beginnen!
Hebben jullie ook een bepaalde tactiek met puzzelen? Behalve dan beginnen met de randjes? Ik puzzel niet zo heel vaak, maar heb soms echt geen idee wat nou het handigst werkt ofzo. Ben dan echt als een kip zonder kop bezig voor mân gevoel
Kleuren/patronen bij elkaar leggen. Als je de randjes hebt gelegd goed kijken of je details kunt zien (van bepaalde kleuren of vormen) en mij helpt het om niet te lang achter elkaar te zitten want dan zie ik het vaak niet meer. Als ik dan na een tijdje weer begin, kan ik vaak meteen alweer wat stukjes leggen.
En soms sta ik wel eens ipv dat ik zit haha, heb ik ook meer overzicht.
Nouja dit is dus een beetje mijn tactiek. Puzzel ook niet enorm vaak, maar ik vind het niet zo fijn om op kleur te sorteren dus dat doe ik niet zo vaak. Meestal gewoon de stukjes door en dan kom ik elke keer weer stukjes verder. Uiteindelijk werkt dit wel lekker, ook omdat ik niet enorm moeilijke puzzels doe. Bij mij staat er meestal heel veel op en lukt het op deze manier gewoon fijn. Als je moeilijkere hebt, kan ik me voorstellen dat het kleursorteren wel fijn is.