Godallemachtig deze is ook eindelijk af. In het voorjaar al aan begonnen. Hele zomer niet gepuzzeld en twee weken terug weer tevoorschijn gehaald. Achteraf wel leuk, maar toch iets te donker denk ik.
Ik krijg een nieuwe opgestuurd
Heb hem nu alleen wel al gemaakt haha, maar misschien kan ik hem weer verkopen.
Wat grappig om te zien dat Jan van Haasteren-achtige puzzels bij de meesten favoriet zijn! Hier ook een fan
ik heb hem toevallig vandaag meegenomen bij kruidvat. samen met die timetraveller. zag ze vorige week maar kreeg ze niet uit mijn hoofd.
Moeilijke zijn af en toe tussen door ook wel leuk!
Ben al een hele tijd met deze bezig.
Erg moeilijk. Nog nooit zo’n moeilijke puzzel gemaakt.
Wel een uitdaging.
Ik heb gister een legpuzzel gekocht bij de kringloop en de vorige eigenaar heeft de randstukjes met de lucht aan de achterkant genummerd
Vanaf morgen bij Blokker
Had een King-puzzel bij de action gekocht, maar er miste een stukje en de stukjes voelen heel stoffig en goedkoop aan. Maar vind dit wel een goeie prijs voor 5 puzzels van 1000 stukjes!
Ik vind altijd dat de puzzels van King van die nare platte stukjes hebben. Gek genoeg zijn de Disney-puzzels van King wel van wat betere kwaliteit.
Ik heb op Marktplaats vier Van Haasteren-puzzels kunnen kopen voor ongeveer de helft van de nieuwprijs. Merk dat ik die puzzels en de Wasgij toch het leukste vind om te maken!
Ik heb deze in 3000 stukjes besteld, leuke uitdaging voor de komende weken. Ik heb nog nooit groter dan 1000 stukjes gemaakt, ben benieuwd hoe lang ik erover ga doen!
Ik vind die van Wasgij zo heerlijk om te maken <3 Heb er dit weekend weer een af. Deze was lastiger dan normaal vond ik! Maar wel weer heel leuk.
Wat lijkt dat een handig ding waar je op puzzelt! Is dat het ook?
Ik heb hem ook, ik vind het wel fijn om hier puzzels op te maken, dan kan ik het wat makkelijker aan de kant leggen wanneer nodig.
Precies wat ik dacht, haha! Ik heb zo’n puzzelmat gehad, zo een die je oprolt, maar de stukjes bleven steeds achter die stof haken bij mij. Vond dat helemaal niet fijn in gebruik.
Ja love mijn Porta puzzle.
Kan hem zo onder de bank schuiven.