ja deze ziet er wel leuker/beter uit. Ik had een puzzel van een Fjord in Noorwegen, vreselijk was die haha. Zowel mijn vriend als ik waren er op het laatst helemaal klaar mee, maar wilden toch niet opgeven. Slecht voor ons humeur was dat
De Portapuzzle, het totale oppervlak is groot genoeg voor een puzzel tot 1500 stukjes en je kan die dan compacter opplooien zodat het makkelijk op te bergen is. Het is ook vlak, waardoor je het eventueel onder je bed kan leggen
Bedoel je de disney puzzel? Die kocht ik vorige week bij Kruidvat.
Ik puzzel op de portapuzzel deluxe. Echt een aanraderâșïž.
Weet niet of je bij mij in de buurt woont, maar deze puzzel heb ik zelf ook en al een keer gelegd. misschien kan je hem dan oppikken! (Hoef er niks voor)
Zelf gebruik ik een puzzelmap, wel wat duurder maar kan het wel zo dicht ritsen en aan de kant gooien wanneer ik wil. Plus de katten die blijven er vanaf >< Zân canvas is eigenlijk ook wel een slim idee!
Ja hier is het me ook om te doen haha!
Superlief trouwens, van dat ophalen. Denk alleen niet dat we bij elkaar in de buurt wonen ik stuur je straks wel een pb!
Heb deze leuke net opgehaald via de lokale weggeefhoek! (Alleen rechtsboven vind ik niet zo, maar kan ik altijd weer weg geven). zijn echt hele oude puzzels ook.
Jaa! ik vind hem ook echt heel tof. Ook heeft iemand het aantal cm er op geschreven, is echt precies het handschrift van mij pa. aka oude timmermans handschrift haha. Hij is ook helemaal gek van treinen. dus misschien maak ik die wel voor hem.
Vind puzzelen zelf hartstikke leuk, maar aan dat uit elkaar halen heb ik toch een grafhekel
Wow, was die niet heel lastig met al die lichte stukjes? Goed bezig!
Zo wat een naaierij jongons
Ik heb veel van die thatâs life puzzels. Nu zie ik in het intertoys boekje âwacky worldâ staan. Dit zijn letterlijk dezelfde puzzels maar dan voor 9 euro per stuk ipv 4! Afzetters
Ik heb er 2 besteld Wel King, waar ik over het algemeen niet zo fan van ben maar voor deze prijs valt het wel te proberen.
Grotere tafel kopen
Nee misschien een grote houten plaat die je erop kan leggen ofzo? Ik dacht eerst ook aan een canvas maar die blijft dan denk ik niet mooi plat liggen.
Ik puzzel wel eens op de grond dan haha, maar echt lekker voor je rug/nek/knieën is het niet
Ik was zelf van plan om het grootste canvas (75 bij 115 cm) bij de action te kopen, mijn puzzel van 2000 stukjes zou daar op moeten passen.
Je moet alleen dan even wat latjes wegzagen.
Edit: sorry ik las niet goed, hij past niet op je tafel⊠Dan vrees ik dat het een nieuwe tafel wordt
wellicht kun je nog een mooie op de kop tikken bij een kringloop of marktplaats! Scheelt het misschien ook weer in centjes.
Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd weinig zin heb om te puzzelen, maar ik mis het wel ontzettend. Tegenstrijdig.
Dit is nu al de tweede keer dat ik een incomplete puzzel van Bol.com heb? Vind het echt raar dat er weer 3 stukjes ontbreken. Ben juist altijd heel oplettend dat ik alles bij elkaar hou en het ligt afgesloten en opgeborgen dus mijn katten kunnen er ook niet bij.
Ik zou zeker een bericht sturen naar bol. Is het via bol zelf of zoân externe verkoper?
Via hunzelf, maar omdat het een keer eerder is gebeurt zullen ze wel denken: heb je haar weer
Maar het is bij veel meer wel goed gegaan hoor haha. Ik vind het gewoon raar, 3 is ook best veel om te ontbreken. Ik ga ze wel een berichtje sturen hoor. In ieder geval niet satisfying om een puzzel niet af te kunnen maken.