Het legpuzzel-topic

Eindelijk klaar met deze!

14 likes

Waaauw prachtig!! Was zeker heel moeilijk?

Bij Kruidvat!

1 like

Ja echt lang aan gezeten. Al die kleuren leken op elkaar :joy:

1 like

Van het weekend deze snel gemaakt, 500 stukjes en van Ravensburger.

9 likes

Kruidvat heeft weer allerlei verschillende puzzels in de aanbieding!

1 like

Deze net bij Kruidvat meegenomen! Ze hadden er nog heel veel

5 likes

Van de kringloop en zowaar compleet!

16 likes

Weet iemand wat de kwaliteit is van de That’s life puzzels?
Laatst een gekocht van King - funny comics en dat was echt drama, heb hem niet eens afgemaakt.

Momenteel met een Disneypuzzel bezig. Erg leuk!

Dit is de vorige puzzel die ik gemaakt heb.
Gibsons 1000 stukjes. Goede kwaliteit :slight_smile:

11 likes

Ze zijn wel beter dan die van King, die vond ik ook echt drama.
Dacht eigenlijk dat King altijd zo was? Maar die van Disney is wel goed? Of is die niet ook van King?

Ik heb laatst een puzzel van 5000 stukjes bij een kringloop gevonden. Lijkt me wel leuk voor een keer. Alleen nog even bedenken waar ik hem kan neerleggen.

2 likes

Oke, dan ga ik die eens proberen.
Ik heb inderdaad de disneypuzzels van King, echt een enorm verschil met de andere King puzzels…
Ik zal proberen morgen een foto te maken van het verschil.

1 like

Ik vind that’s life puzzels heel fijn liggen! Heb er al heel veel gekocht en gemaakt

1 like

Het verschil

Oh wow groot verschil ja!

1 like

Houd zelf echt van de Disney puzzels en de landschappen/huisjes puzzels van Thomas Kinkade. Ben nu een vlinder puzzel aan het maken van Kruidvat om het eens “wild” om te gooien en wat anders te doen.

1 like

Inmiddels weer een Disney puzzel af. Wel makkelijk om te maken. Maar leuk! Nu op naar de volgende Disney :slight_smile:

6 likes

Ohh deze lijkt me heel leuk, waar heb je hem gekocht?

Algemene vraag: heeft iemand dé tip voor een ondergrond die je makkelijk kan verplaatsen? Ik had zo’n oprolding, maar de puzzel bleef totaal niet zitten. Maak ze vaak aan de eettafel dus dan wil ik ze wel weg kunnen halen als we daar zitten voor eten.

Ik gebruik een canvas van de action! Het houten latje dat er tussen zit heb ik er uitgezaagd.

2 likes

Ik heb 1 keer een natuurpuzzel gemaakt en die vond ik zo vreselijk met zoveel groen en blauw dat ik dat nooit meer wil. Ik doe het liefst puzzels waar veel gebeurd zoals That’s Life van Jan van Haasteren. Ik doe het ter ontspanning dus wil 't niet te moeilijk maken voor mezelf haha.

1 like

Ik doe het ook ter ontspanning, maar ik vind het juist leuk als ze wat moeilijker zijn! Maar begrijp wel wat je bedoelt met van die saaie landschappen. Je hebt ook mooie natuurpuzzels zoals deze!

Ik vind puzzels waarvan je het resultaat niet weet ook altijd wel leuk, bijvoorbeeld die van Wasgij.

1 like