Het legpuzzel-topic

Oh, leuk! Waar heb je die bovenste met korting gekocht, want ik ben al een tijdje over die aan het twijfelen.

1 like

Bij Speeleiland in Zwolle!

1 like

Ik hou van de sfeerpuzzels van Thomas Kinkade. Zo heerlijk om te doen! Maar een grijpgrage peuter en gebrek aan tijd en een plek waar alles kan blijven liggen zorgen er voor dat ik al 2 jaar niks meer gelegd heb.

Graag!

Thnx, ik ga eens op zoek.

Bij mij in de buurt is een behoorlijk levendige handel op marktplaats met ook veel Jan van Haasteren puzzels, ergens tussen de 6 en 10 euro worden ze vaak aangeboden.

Ik had eigenkijk nog een wasgij puzzel van vorig jaar liggen, maar daar had ik niet zo’n zin in nu. Na het lezen van dit topic heb ik er 2 besteld, de onderste voor nu en de bovenste voor met kerst. Zit ziek thuis, dus heerlijk om tussendoor toch even iets te kunnen doen. Het puzzelen voor volwassen heb ik trouwens vorig jaar pas ontdekt, maar vind het echt ontspannend!

6 likes

Ik ben ook een puzzel gaan halen bij de Action! Ik heb sinds mijn kindertijd niet meer gepuzzeld, maar het lijkt me super rustgevend!
Ik bedenk me alleen net dat ik een jonge kat in huis heb die waarschijnlijk met stukjes er vandoor gaat…

Misschien kunnen we wel ruilhandel doen nadat ze af zijn :sunglasses:

9 likes

Ik heb vorig jaar deze puzzel gekocht:

Voel er niet zoveel voor om hem opnieuw te maken eigenlijk, maar door dit topic krijg ik wel weer zin om een nieuwe (of een tweedehandsje) te scoren.

Edit: oké ik heb een leuke gevonden:

5 likes

Oh die is mooi! Ja mijn katten vinden puzzels ook helemaal geweldig haha. Zitten ze echt zo sneaky op tafel heel voorzichtig met hun pootje stukjes op de grond te gooien :unamused:

1 like

Mijn lievelingspuzzel is de wereldkaart van Ravensburger, maar die zijn we kwijt :frowning:

Deze zijn gezellig!!

1 like

afbeelding

In ieder geval oneindig veel speelplezier.

7 likes

Haha ik heb er ook 1 gekocht bij de Action vandaag! Wel meteen aan begonnen maar t werd al gauw wat te donker ervoor
Radio aan, had thee erbij, best ontspannend ja

3 likes

Hoe is de kwaliteit van de action puzzels?

Ja idd, dat de stukjes goed passen en een goede kwaliteit hebben vind ik nog belangrijker dan de afbeelding die erop staat haha.

Ja dat gaat me bovenmatig irriteren. Tnx haha

Ze hebben deze in Kröller Müller. Dus die gaat mee.

19 likes

Oh die lijkt me lastig met al dat blauw en geel. Wel super gaaf!

Ik heb zelf vooral Jan van Haasteren puzzels en wasgij puzzels. Voornamelijk ivm de kwaliteit. Al vind ik de plaatjes ook wel vermakelijk

Gisteren begonnen :raising_hand_woman:t3:

9 likes