Het legpuzzel-topic

2000 stukjes af!

Nu wel klaar met Jan. Vind andere puzzels toch leuker, dus alles verkocht.

8 likes

Ik ben na een pauze weer begonnen met een puzzel. Had mijn vriend een beetje gedwongen onder het mom van gezellig om met mij mee te puzzelen. Maar hij kan het dus echt niet :joy: hij ziet het gewoon niet. Had van een gedeelte veel stukjes voor hem klaargelegd. Hoefde ze enkel goed in elkaar te leggen, maar het lukt hem niet hahaha.

Ben begonnen aan deze maar jemig hij is veel lastiger dan ik had verwacht hahaha

3 likes

Ugh puzzels met maar 1 kleur vermijd ik als de pest, succes :rofl:

1 like

Haha ja dit was niet mijn slimste aankoop qua puzzel :joy: Maar hij is af!! Heb er drie dagen over gedaan.

12 likes

Ohhh good memories aan deze puzzel! Deze vroeger zo vaak gemaakt!

Foto is slecht belicht maar echt een leuke puzzel! Van Ravensburger. Was er wel snel mee klaar maar da’s ook wel eens leuk :smile:

17 likes

Wie van jullie puzzelt er weleens met een puzzelmat? Ik heb vanaf volgende week twee weken vakantie en aangezien ik geen plannen heb wil ik weer puzzelen. Maar ik krijg ook wat eters over de vloer dus kan het niet eindeloos op mijn eettafel laten liggen. Ben alleen zo bang dat ik met een puzzelmat alsnog alles door elkaar hussel. Iemand aanraders?

heb zelf een puzzelmap aangeschaft nadat mijn kat met de bedrukte randjes wilde gaan spelen op de puzzelmat. Puzzelmap vind ik zelf handig in gebruik! Wel wat duurder maar wel chil.

1 like

Gisteren deze afgemaakt! Was toch lastiger dan ik dacht, de stukjes pasten niet allemaal even lekker in elkaar.

10 likes

Van MB puzzel! Is al wel een oude puzzel denk ik, heb deze uit de kringloop.

1 like

Waar zijn we aan begonnen?

4 likes

Een puzzel.

sorry, flauw :sweat_smile:

2 likes

Ik heb ook een puzzelmat. Wel tevreden van, de stukjes blijven goed liggen. Als je nog niet heel veel stukjes hebt gelegd, kunnen ze wel wat verschuiven, maar ook dat valt wel mee. Ik weet niet of er heel veel verschil zit tussen de verschillende merken, het lijkt me allemaal redelijk hetzelfde. Ik zou wel aanraden van het doek eens te strijken (met keukenhanddoek ertussen) voor je begint, zodat hij geen kreukels meer heeft.

Enige nadeel vind ik dat het best een lomp ding is om weg te leggen. Ik woon heel klein, en het blijft een onhandig formaat. Ik heb na mijn aankoop ook foto’s gezien van planken die je kan dichtklappen en dat is wel een stuk praktischer om bv. onder je bed te leggen of achter een kast ofzo.

1 like

Oh god is dit een puzzel met allemaal ballonnen? Ik heb ooit zo een gemaakt. Trauma’s.

Nee, met de beroemde brug van Praag

2 likes

Morgen staat op een markt hier in de buurt een puzzelkraam, ik heb er nu al zin in. Ik heb nog wat verjaardagsgeld dus ga er een paar leuke uitkiezen!

4 likes

kruidvat

Vanaf dinsdag wasgij puzzels bij Kruidvat voor de liefhebbers

2 likes

Wie herkent dit?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Kwam dat stukje ook tegen, in de Happiness geloof ik? Maar ik puzzel vaak met een podcast aan dus dan gaat dit niet helemaal op, haha.