Het legpuzzel-topic

Een meter bij 70 cm. is er niet een bouwmarkt in de buurt die drive by afhaal heeft?

Heb je misschien nog een groot canvas thuis staan? Ik gebruik namelijk de achterkant van het canvas, dus met de tekening op tafel. Hierdoor zorgen de latjes ervoor dat er niks naast kan vallen en je kan het heel makkelijk ergens op of onder schuiven.

3 likes

ooo dat is ook echt een hele slimme!

Ik heb zelf z’n map voor 1000 stukjes maar zat nog een oplossing te bedenken voor als ik ooit groter wil dan dat. Dan is z’n houten plaat of een canvas wel een goed idee!

Wat een goede ideeen allemaal, dankjewel! Ik heb voor nu even een stuk karton (hoe kon ik daar zelf niet opkomen?) en ben van plan om een houten plaat te maken

Enn de laatste zijn binnen. kreeg de twee van 500 er bij.

5 likes

Die Disney Pixar puzzel is best moeilijk, maar ik ben al aardig op weg. Of nou ja: bijna af eigenlijk haha

15 likes

Ik heb deze net opgehaald! Eerste keer sinds de basisschool dat ik weer een puzzel maak denk ik, haha. Deze leek me wel leuk om weer mee te beginnen :ok_woman:t3:

15 likes

Ik ben nu bezig aan de Tim Burton versie! Deze ligt ook nog klaar. Zo leuk!

1 like

Ok jongens, diep respect voor jullie. Ik heb een halfuur aan mijn eerste puzzel gezeten (1000 stukjes, een Beiers vakwerkhuis met bomen en bloemen er bij), maar werd er zwaar opgefokt van in plaats van rustig en ontspannen :see_no_evil:

Misschien dat ik een nieuwe poging waag met 500 stukjes, of misschien zelfs nog minder.

1 like

o m g. ik zou denk ik helemaal leip worden.

@Zitzak Dat heb ik op sommige dagen nog en dan laat ik het maar even liggen. puur omdat ik dan echt te gefrustreerd ben. Aan de kant er mee en aan iets anders beginnen!

2 likes

Ik vind deze puzzel echt heel leuk! Wilde eigenlijk maar heel even puzzelen vandaag, maar ben nu toch al weer een paar uur bezig. Oeps

20 likes

Dit lijkt me echt een hele leuke puzzel!

1 like

Ik heb 5 nieuwe puzzels besteld :heart_eyes: :heart_eyes: Lekker ander stijltje dan wat er meestal in de winkel ligt.

23 likes

Ooh die katten, geweldig!

Waar heb je ze besteld :blush:

Op de website goedkope legpuzzels (maar goedkoop zijn ze niet, gewoon normale prijzen).
Ik ben letterlijk alle puzzels afgegaan en deze vond ik de leukste (en niet dure) 5 :innocent:

1 like

Hij is af, ik ben zo trots! Er mist alleen wel een stukje, dus eigenlijk 999 ipv 1000 stukjes, nog naar gezocht maar echt nergens te vinden. Veel dank voor jullie tips, vooral het kijken naar de vormen ipv alleen de kleuren heeft echt geholpen. (Volgens mij was het @vitaminwater die dat zei dus thanks!!!)

Ga nu meteen 2 nieuwe bestellen :grin: (Hij is van Castorland trouwens, vind dat ze heeel veel leuke hebben)

14 likes

Deze ging een stuk sneller dan de vorige (van 3000 stukjes) haha. Wel lekker, kan ik straks weer aan een nieuwe beginnen. Maar in de poll toch ook de 3000 aangeklikt want dit was bijna saai nu :joy:

3 likes

Mijn lievelingspuzzel van vroeger bij m’n moeder opgehaald. 500 stukjes. :heart_eyes:

15 likes

Klaaaar! Was echt heel leuk. Zo veel leuke details. En inimini Tim Burton ook gevonden.

25 likes