Het legpuzzel-topic

Oh mehh ik zie het al, vanuit NL moet je minstens 35 dollar doneren om hem hier bezorgd te krijgen… Dure puzzel wordt dat

Ahhh wat zonde

Oh nu ben ik nog nieuwsgieriger! 35 dollar is wel duur, maar lijkt me toch nog de moeite waard. Ik ga er nog even over nadenken, maar gok dat ik hem wel ga bestellen.

1 like

Vanmorgen vond ik het tweede (en laatste) missende stukje in mijn nachtkastje. Don’t ask want ik heb geen idee :joy: Maar hij is nu dus eindelijk compleet! Nu alleen even checken of ik de aangevraagde stukjes nog kan annuleren, anders heb ik er straks 3002, ook beetje zonde.

13 likes

Deze vorige week via marktplaats gescoord en ga er nu een beetje mee beginnen. Volgens mij is het wel echt een lastige als ik naar de stukjes kijk. Net een beetje de hoekjes zitten uitzoeken.

1 like

De eerste van 4 is af! :smiley:

27 likes

woooow die is echt moooooooi! Mag ik vragen waar je die vandaan hebt :smiley: ?

1 like

Ik heb ‘m van legpuzzels . Nl
Het is van het merk Falcon, zie ‘m nu helaas niet meer op de website staan.

1 like

Ik moest iets noodzakelijks hebben van het Kruidvat en kon deze puzzel niet laten liggen. Wel weinig stukjes…

6 likes

Ahh ja ik heb hem ook gemaakt, hij is zo mooi he! Vond je de randjes ook zo lastig door al dat zwart?

1 like

Ja best wel! Ook wat dingen die eerst verkeerd lagen later moeten fixen, maar dat is ook wel een leuke uitdaging

1 like

Nou dat had ik dus ook, maar dat kwam omdat voor mn gevoel alle stukjes wel in elkaar pasten, hij is wel echt prachtig!

1 like

Deze lag hier niet (meer) helaas, anders had ik hem ook zeker meegenomen!

Ooh jongens dit is echt een fijne hobby na al die avondjes tv kijken! Ben net op 1/3 en nu komen alle onmogelijke dingen haha, maar we gaan gewoon door! Net eindelijk een foutje in de rand gefixt waar ik maar niet uitkwam dus daar ben ik ook heel blij mee☺️

1 like

Ow balen. Op markplaats staan er ook een paar

1 like

Dusss ik heb misschien een beetje zitten hoarden door marktplaats. Vandaag weer drie binnen gekomen. En ergens anders deze week of volgende week komen er weer vier binnen. (als ik ze af heb gaan ze weer verkocht worden) denk dat ik nu wel een jaar of langer voor uit kan :joy::speak_no_evil:

(Ik zat een beetje te browsen op marktplaats en zat helemaal met het idee van; lekker puzzelen buiten in de zomer aan de ‘nieuwe’ tuinset. Dus ehm ja. woopsie)

3 likes

Nu ik thuis moet werken heb ik geen plek meer op mijn bureau om een puzzel te laten liggen. Tot nu toe heb ik 500 stukjes puzzels gemaakt op de onderkant van een ikea pax lade (past precies!), maar puzzels van 1000 stukjes passen daar niet op. Hebben jullie nog slimme tips waar je puzzel op kan maken zodat het verplaatsbaar is?

Ik heb zelf een puzzelmat, maar misschien kun je ook een groot stuk karton gebruiken?

1 like

@Puzzelmeiske ik citeer mezelf maar even. Past makkelijk een puzzel van 1000 stukjes op en bij het leggen passen ook bijna alle losse stukjes er nog op

3 likes

Mooi! Zoiets wil ik ook gaan maken, maar ik wil nu liever nog niet naar de bouwmarkt. Wat zijn de afmetingen van de jouwe?