Het legpuzzel-topic

Hoe gaat het bij jou? Bij mij net zo sloom als verwacht haha maar wel leuk, m’n vorige gingen me iets te snel

1 like

Ik heb deze met Bruna logo’s.

Waar heb je deze besteld?

Legpuzzels . nl

Dan bij merken op Jumbo klikken en dan op Falcon.

1 like

Ah deze heb ik ook liggen (op de grond, mega kut). Vind m echt leuk maar ook lastig met al dat roze en ZOVEEL MENSEN haha

1 like

Dankje!

Hij is wel leuk vind ik! Het gaat best oké, ik moet alleen nog éven al het blauw. :sweat_smile:

11 likes

Jullie hebben me aangestoken, als ik de rust vind begin ik er vanavond aan eentje :slight_smile:

Die lucht was echt hels! Alles wat daarna kwam viel mee en was leuk om te maken.

8 likes

Wow wel gaaf met Mufasa in de lucht :star_struck:

1 like

IMG_0700

Deze afgelopen week gemaakt. Mijn eerste keer duizend stukjes.

17 likes

Zaterdag had ik gesorteergesorteerd en dit gelegd. Toen had ik geen zin meer.

Gisteren wilde ik hem perse af krijgen maar mijn brein lukte het gewoon niet meer. Dus vanochtend de laatste 16 stukjes gelegd.

Echt een hele leuke puzzel met veel details!

17 likes

Oooo mooooooi

1 like

echt he!!! Er zitten ook zoveel mini details in dat ik het nu echt zonde vind om hem af te gaan breken.

1 like

Wat doen jullie dat allemaal snel zeg! Ik heb puzzels echt wekenlang onafgemaakt liggen🙈.

Die laatste die wij af hadden duurde ook iets van 8 weken. Maar dat kwam door de verhuizing die tussendoor kwam

1 like

Ik had even letterlijk niks te doen en wilde toch bezig zijn. Nu heb ik geluk dat deze ook redelijk ‘simpel’ is, met beauty and the beast heb ik er een stuk langer over gedaan!

Ik heb de ark van Noach puzzel besteld van 3000 stukjes, zie ik nu pas dat het 2-4 weken levering is haha

Ik krijg net deze kickstarter aanbeveeld door iemand die deze puzzels heeft mogen testen en er helemaal weg van is:

Het zijn puzzels met allemaal verborgen geheimen en wanneer je het laatste stukje legt ontstaat er een soort verrassing. Ze zeggen niet wat de verrassing is, maar ik gok dat het een optische illusie is. Er zit ook een hele gids bij met alle dingen die je in de puzzel kunt ontdekken en onthullen. Ben echt super geïntrigeerd en ga er denk ik 1 bestellen! Dan moet ik wel wachten tot het einde van dit jaar, maar oké.

4 likes

Wow wat vet, dat doolhof!

Maar het is geen optische illusie, staat in de FAQ

Is the magic illusion like one of those Magic Eye things?

No! The illusion at the end of the puzzle will work for everyone whether you have good eyesight or not. It’s a physical illusion, not an optical illusion. We can’t see those Magic Eye things either.

Nu wil ik er ook 1 bestellen! Zit alleen te zoeken of er niet mega torenhoge verzendkosten bij komen aangezien de puzzel vanuit Amerika komt?
Ik