Het legpuzzel-topic

Spellenrijk heeft veel puzzels van Gibsons!

Ik heb deze gekocht bij Kruidvat vandaag, ben erg benieuwd want lijkt erop alsof 80% van de stukjes hetzelfde eruit zien :+1:t3: zin in

4 likes

Ik heb van het weekend deze gemaakt

Het is dus een escape puzzel. Het plaatje op de doos is dezelfde ruimte als die van de puzzel alleen dan op een ander moment dus zijn er een aantal verschillen en er zitten 8 raadsels in die je moet oplossen om tot de clue te komen.

Ik vond het echt heel erg leuk om te doen! Ook omdat het puzzelen echt een verrassing was. Heb geen foto gemaakt van de puzzel want dat zijn spoilers. Maar wel een aanrader dus :smiley:

9 likes

Heb er ook net eentje van besteld. Ben erg benieuwd. Denk dat mijn vriend dit wel heel erg kan waarderen :slight_smile:

1 like

Ok, ik heb dus zojuist 1 puzzelstukje teruggevonden in de badkamer. Ja, de badkamer. Heel benieuwd wanneer de nabestelde stukjes aankomen…

3 likes

Nog steeds in afwachting van m’n Flow puzzel en hun klantenservice, maar nu ik eindelijk vrij ben van werk wil ik echt graag puzzelen. Dus heb voor in de tussentijd maar een wat kleinere puzzel gekocht, vanavond lekker sorteren :slight_smile:

3 likes

Oh, ik ben ook weken geleden aan een Van Gogh begonnen. Hij is nog steeds maar voor 1% ofzo gemaakt :rofl:

2 likes

Wat voor een puzzelaar ben jij?

• Ik puzzel zonder naar de afbeelding te kijken, dus puur eigen inzicht
  • Ik puzzel door af en toe een puzzelstukje op te zoeken en verder leg ik het zelf neer
  • Ik puzzel door elk stukje te zoeken via de afbeelding

0 stemmers

Ga deze denk ik inlijsten!

30 likes

Die heb ik ook gekocht!
Ik ben nu nog met deze ellendige puzzel bezig:

13 likes

Ik heb ook net een panorama gelegd!

28 likes

jaa

Haha! Ik ging eens bij een vriendin een puzzel maken. Helemaal af, miste 1 stukje. Na een week vond ik dat stukje terug in een zijvakje van mijn tas. Echt zo raar!

1 like

Sorry voor de dubbelpost. Ik krijg door deze meteen flashbacks naar mijn cupcakepuzzel met heel veel wit. Deze puzzel is wel heel leuk trouwens, maar ik ga mezelf wel tegenhouden om 'm te bestellen want al dat rood is een drama denk ik :cold_sweat:

1 like

Ja dat rood is echt killing. Per dag zet ik maar paar stukjes.

1 like

Ik heb via marktplaats deze puzzels op de kop getikt voor 5 euro per stuk. (Bij 1 verkoper dus 1 keer verzendkosten). Keer wat anders dan alleen maar Disney.

9 likes

Deze van de week gemaakt. Was nog verassend moeilijk, maar wel superfijne kwaliteit! (Is een van de Disney puzzels van Thomas Kinkade)

10 likes

o woooooow ik zag die van de week op amazon! Lijkt mij inderdaad een hele pittige. maar damn prachtig weer! Ik houd echt van de Thomas Kinkade puzzels.

1 like

Kreeg met Koningsdag een puzzel, is van de Lidl

14 likes

Ja Thomas Kinkade maakt echt prachtige puzzels! Vind vooral de manier waarop hij licht schildert zó mooi. De lucht op die puzzels van jou is ook al zo mooi! :heart_eyes:

1 like