Het legpuzzel-topic

Ik luister ook podcasts of audioboeken inderdaad. Soms ook gewoon muziek. Of afleveringen fan Friends (die ken ik toch uit m’n hoofd dus heb ik het beeld niet bij nodig, haha).

Mijn puzzel van 3000 stukjes is al een tijdje af nu, maar er missen er twee :cry: Mogelijk in de stofzuiger verdwenen, maar geen zin om de zak leeg te gooien en te onderzoeken (want: spinnen enzo). Dus ik heb ze nabesteld, dat kan bij educa blijkbaar. Wel vier tot zes weken levertijd dus nog even geduld :sweat_smile: Maar heb zin om verder te gaan met een nieuwe puzzel, dus morgen maar een houten plaat van zolder vandaan vissen om die op te maken zolang de 3000 min 2 stukjes puzzel nog op de tafel ligt.

Vooral de stukjes met de bomen vond ik lastig!

17 likes

Ik wil niet weten hoeveel uren ellende er al in deze puzzel zitten. Deze was toen ik een puzzel wilde kopen een van de weinige die nog te koop was. Trap er niet in.

34 likes

Wow en dan ook nog op een zwarte ondergrond maken!

1 like

Ja zo werkt het inderdaad. Je moet tellen van links naar rechts en van boven naar beneden. Dus dan krijg je bijv. A36 B12 (a=links naar rechts, b=boven naar beneden) voor één stukje.

1 like

Tip uit de nieuwe kruidvat folder.

13 likes

Vraagje, woensdagochtend heb ik de flowpuzzel besteld op hun site. Wel een orderbevestiging gekregen, maar sindsdien niets meer van vernomen. Ook niet binnenkregen dus. Heeft iemand van jullie hem ook/daar iets besteld en hoelang duurde het toen?

Heb gisteren een berichtje gestuurd naar fb en insta, niets gehoord. Maar ik wil puzzelen :sweat_smile:

Weetje wat ik echt gek vind aan die sorteer bakjes? De bovenste rij heeft nooit een deksel. Dat verbaasd mij en frustreert mij een beetje haha.

1 like

Nee, je hebt dus alleen A en B.
Kijk:

1 like

Volgens mij is het gewoon van links naar rechts altijd A en dan van boven naar beneden altijd B
En het cijfer komt dan overeen met het stukje.
Bv A33 B 27 is dan ergens in het midden

2 likes

Als je het voorbeeld neemt als het aller eerste stukje links boven dan altijd A1B1

1 like

Hier ook maar aan het puzzelen geslagen, 2x 500 stuks in dagen dagen af.

4 likes

Even aanvulling, deze 2 ook deze week bij Kruidvat. Jammer dat 't van King is, maar wel errug cute.

1 like

Zaterdag gekocht en gister gemaakt die met de hondjes.

9 likes

Wauw snel! Was hij toen ook al zo goedkoop?

Mijn eerste puzzel van Gibsons!

21 likes

Misschien een gekke vraag, maar is er iemand in Tw.ente die puzzels wil ruilen?

Heel mooi! Waar koop je puzzels van dit merk?

Volgens mij is dit merk op best veel plaatsen te koop. Sowieso bij bol.com (normaal in ieder geval, het kan zijn dat door de grote vraag nu het aanbod beperkter is). Ik heb hem zelf bij een boekenwinkel gekocht.

1 like

Toch nog de Artist Desk puzzel kunnen bestellen! :smile:

3 likes