Het legpuzzel-topic

Dit zijn geloof ik twee puzzels door elkaar heen met dezelfde soort patroon in puzzelstukjes, zo stond het op Facebook in elk geval :wink:

1 like

Deze was ook leuk om te maken! Nu zijn de puzzels op en moet ik op jacht naar nieuwe!

14 likes

Leuk die hebben wij twee weken terug gemaakt.

Wij maken nu het puzzel van La Casa de Papel. Eentje met 5 figuranten die bijna op elkaar lijken. Echt lastig.

Tijdje even geen zin gehad om door te gaan. Heb vandaag de hele middag gespendeerd aan alleen de blauwe stukjes van de lucht. Yes! Af :tada:

15 likes

Zie dit nu pas! Ja leuk is ie he? Ik was altijd heel erg van de Disneypuzzels (en nog steeds ook wel), maar vind dit ook echt heel leuk. Beter dan landschappen, daar kan ik niet tegen hoor mt al dat groen en blauw vaak haha.

2 likes

Nou de kruidenpuzzel is al af haha

17 likes

Heel leuk deze! Ik ga ‘m ook zoeken.

1 like

12

En de volgende uit folie gehaald! Stiekem tussendoor met werk wat hoekjes proberen te verzamelen.

Wat doen jullie trouwens tijdens het puzzelen? Podcast/audioboek luisteren of serie kijken?
Ik ben van de week begonnen met Harry potter te luisteren via (stories.audible.com, kan je gratis geselecteerde ‘kinder’ boeken luisteren) en vind het zooo chill. Daardoor echt zin om weer verder te gaan haha.

9 likes

Ik heb meestal spotify aanstaan of een serie, maar bij een serie merk ik dat ik toch te veel gefocussed ben op de puzzel en dan de helft van de aflevering niet meekrijg :’)

1 like

Leuke puzzel! Lijkt me wel lastig met al die donkere kleuren.

Ik luister zelf meestal een podcast of luister muziek. Maar (gewoon) bellen en puzzelen vind ik ook wel heel chill.

Vergeleken met Beauty and the beast vind ik dit heeeel licht hahaa. Heb echt zin in deze puzzel en ben blij dat Beauty and the beast in de doos kan :joy:

1 like

Had even terug gezocht in dit topic en jeetje ja oke dan is dit wel wat beter idd! De lucht lijkt me van die Belle puzzel echt vreselijk. Volgens mij ben je dan alleen maar lukraak aan het proberen.

1 like

Dat viel wel mee eigenlijk! De lucht was dus het stuk wat nog moest gebeuren en heb daar maandag middag bijna de hele middag over gedaan. (tussendoor wel pauze omdat mijn rug pijn begon te doen). Heb eerst alle stukjes gesorteerd op kleur blauw, op wolk en die gekke paarsige kleuren en daarna ging het wel redelijk oke. op die ene hele grote wolk na. Dat was echt even puzzelen

1 like

Podcast luisteren inderdaad, of series kijken waar niet m’n volledige aandacht voor nodig is, of gewoon muziek luisteren. Heerlijke ontspanning!

1 like

Podcasts voornamelijk. Audioboek ook soms en ook wel eens een serie of film, maar dan moet het wel 1 zijn die ik met een half oog kan volgen, anders gaat het puzzelen niet vooruit of begrijp ik het verhaal niet meer, omdat ik bepaalde stukken gemist heb :sweat_smile:. Ook heel vaak YouTube.

1 like

Oeh waar heb je deze besteld?

Via de personeelsvoordeelwinkel van m’n vriend :slight_smile:

1 like

Mooie puzzel!

Ik luister eigenlijk altijd wel een podcast tijdens het puzzelen. Het liefst de Eeuw van de Amateur haha. En ik bel soms ook met een vriendin tijdens het puzzelen. Series kijken en puzzelen lukt me absoluut niet haha.
Oh en ik heb ook wel eens gewoon de tv aanstaan als achtergrondgeluid. In volledige stilte puzzelen vind ik niks

1 like

Ge-wel-dig

1 like

Wat een goeie tip van die luisterboeken zeg! Stephen Fry :smiling_face_with_three_hearts:

Ik ga vandaag of morgen naar de kringloop om mijn eerste puzzel te halen. Ben heel erg benieuwd hoe ik het ga vinden!

2 likes