Het legpuzzel-topic

Je mag ‘m ook van mij overnemen als de puzzel niet meer te vinden is. Weet alleen niet precies hoe dat zo anoniem mogelijk kan.

1 like

Ik heb eventueel interesse, was toen ook op zoek

Edit: Zie dat er nog meer interesse is, zal ook wel even op zoek gaan

Superlief van je, maar ik denk dat er idd niet echt een anonieme manier is. Ik geef liever niet mijn adres en met geld overmaken weten we elkaars achternaam.
Mocht je in de buurt wonen, kan ik hem nog ergens oppikken en jou geld geven, maar het is wel heel toevallig als we bij elkaar in de buurt wonen denk ik :stuck_out_tongue:

Ik woon in X, dat durf ik nog wel te plaatsen hier haha. (Al haal ik dit zo wel weg als jij het hebt gezien)

1 like

En @Foucher

Dat heb ik ook een beetje. Vind ik lastig.
Hier omgeving X. Dus niet in de buurt helaas.

1 like

Ah jammer, dat is te ver uit de richting. Wellicht woont @Foucher dichterbij?
Ik ga hem dan ergens bestellen denk ik :smiley:

1 like

Helaas woon ik totaal uit de richting haha. Ik begrijp dat je het dan liever niet doet hoor, maar dan moet ik even verder op zoek.

2 likes

Wil je mij bericht doen als je hem toevallig ergens online tegenkomt? :nerd_face:

1 like

Ik heb hem net besteld bij Spellenrijk. Ik heb ook nog een andere puzzel besteld, deze: https://www.spellenrijk.nl/artikel/20293/allerlei-kruiden-puzzel-1000-stukjes.html

Dit is het linkje van de artist’s desk: https://www.spellenrijk.nl/artikel/18514/disney-pixar-the-artist-s-desk-puzzel-1000-stukjes.html alleen heb ik de laatste besteld (sorry!), want er stond net nog één op voorraad en nu staat dat ie is uitverkocht. Maar ze vullen vast aan.

En anders misschien even googelen op het serienummer bij Google Shopping? :jigsaw:

1 like

Deze week gemaakt :star_struck: De puzzel heeft verborgen afbeeldingen

18 likes

Mooie, heel leuk!
Hoe bedoel je verborgen afbeeldingen?

1 like

Onder andere de Koningin en de kolderkat zitten verstopt in het plaatje… Kijk maar eens goed naar de grote boom :wink:

Wat gaaf!

1 like

Deze heb ik laatst ook gemaakt! Heel leuk idd! Vond de bomen wel echt moeilijk om te maken

Vind ik ook, bij mij ging dat als laatste erin. De blauwe bloemetjes gingen juist weer heel rap :woman_shrugging:

Bij de lokale speelgoedwinkel hadden ze nog zat leuke puzzels voor normale prijzen :ok_hand:

18 likes

Deze is leuk!

Ik heb gisteravond mijn puzzel van 2000 stukjes afgemaakt en kon net al mijn nieuwe puzzels ophalen bij het afhaalpunt. Ik denk dat ik vast wat ga sorteren aan de keukentafel en dan later aan de eettafel verder ga want ik kan het nog niet over mijn hart verkrijgen om die puzzel van 2000 stukjes al in de doos te doen haha.

@Cactusje :smiley:

14 likes

Oh snel al! Leuk hoor. Veel plezier. Die met specerijen ziet er trouwens ook mooi uit.

1 like

Haha

14 likes

Huh is dit echt :anguished:

1 like

afbeelding

7 likes