Het legpuzzel-topic

Af!
Was best moeilijk.

16 likes

ik wil puzzelen maar er liggen alleen jan van haasteren puzzels hier thuis :sob:

1 like

morgen aan deze van 2000 stukjes beginnen, benieuwd of ik gillend gek wordt of dat ie gewoon heel leuk gaat zijn.

13 likes

Mooi puzzel!

Kennis van mij miste 1 stukje van haar puzzel. Die heeft bol com een bericht je gestuurd en krijgt nu gratis een nieuwe opstuurde. Gewoon een tip! :wink:

3 likes

Net deze afgemaakt. Die honden waren het ergste, pff die kleuren. Maar goed dit is nog maar één van 500 stuks. Die van jou @MACdonalds lijkt me helemaal heftig, haha

10 likes

FB_IMG_1586979340750

10 likes

Dit was degene waarmee ik m’n puzzel avontuur begon, alleen heb ik die toen uit frustratie weer terug in de doos geschoven omdat ik na 3 weken nog niet verder was dan de randjes.
Uiteindelijk ben ik kleiner begonnen (dit is 1000) , en inmiddels heb ik “een tactiek” en deze in het paasweekend gelegd! Voelt als een kleine overwinning

13 likes

Wat is je tactiek? Altijd leuk om te horen hoe anderen het aanpakken!

Na wat speurwerk van mijn vriend toch nog deze puzzel gevonden online en ook al gemaakt. Was een leuke om te maken.

24 likes

Die is echt tof!

1 like

Ja ik had ‘m hier bij iemand gezien (weet even niet meer bij wie) en wilde deze graag hebben. Fijn dat het is gelukt.

Weet alleen nooit wat ik met puzzels moet doen als ik ze heb gemaakt. Neemt veel plek in beslag en nog een keer maken doe ik toch niet. Wat doen jullie met je gemaakte puzzels?

Ik verkoop ze altijd op marktplaats, of geef ze aan iemand in m’n omgeving!

1 like

:wave:

Echt een van mijn favorieten! Vriendin heeft hem nu en als zij er klaar mee is verkoop ik hem via Marktplaats of aan collega’s.

1 like

Ik wissel vaak puzzels uit met vriendinnen/zusjes!

1 like

Goed idee wel om op marktplaats te zetten idd! Thanks

Ik vond deze laatst bij de kringloop, vind hem zo tof! Nu nog maken.

10 likes

:heart_eyes:
Waar is deze van? Heb je iets van een serienummer of zo?

Teeeeering wat een puzzel joh. Ik puzzel normaal zonder het voorbeeld erbij te houden maar dat is met deze puzzel echt niet te doen. Ben nu 3 dagen ermee bezig (best lang achter elkaar) en ben nu zo ver

8 likes

Het is een puzzel van Ravensburger. Disney•Pixar, the artist’s desk. Er staat ook een nummer op: 19432

2 likes

Dankjewel! Ik ga kijken of ik hem kan vinden!

1 like