Vanmiddag deze puzzel gemaakt. 500 stukjes, perfect voor een middagje puzzelen.
wat een leuke!
Jaaaa, na 3000 jaar issie klaar
Dit was een superfijne puzzel. Stukjes passen perfect en de foto is mat dus heb je (‘s avonds) geen last van weerkaatsend licht. Heb nu van dezelfde serie ook Peter Pan en Sneeuwwitje besteld.
Wat een mooie puzzel! Waar heb je ze besteld?
Oooh heb je een linkje? Ik vind deze zo schattig!
Deze kwam bij bol.com vandaan, maar die prijzen zijn nu echt achterlijk hoog vind ik. Nieuwe puzzels komen bij 999games.nl vandaan. Geen idee of ze betrouwbaar zijn, maar er is iig 20% korting op puzzels.
Ik heb m van spellenrijk.nl maar inmiddels is heel veel daar uitverkocht volgens mij
Ja leuk is ie hè, ik wil graag Assepoester
Ik vond de stukjes ook heel fijn, blijven niet aan elkaar haken, zijn wat dikker dan normaal
Cool! Super fijn dat het licht niet reflecteert
Volgens mij zijn de prijzen bij Amazon ook omhoog gegaan! De geheel zwarte puzzel die ik hierboven geplaatst heb kostte laatst minder dan 10 euro, maar nu 16,95. Terwijl er nergens stond dat het een actie was ofzo.
999games is trouwens wel betrouwbaar, is een bekend spelletjesmerk.
Heb ‘m net opgeruimd en dat deed wel een beetje pijn na zoveel tijd erin gestoken te hebben.
Deze lijkt me zwaar frustrerend.
Was hij ook, maar wel heel veel voldoening toen het laatste stukje erin ging.
Eindelijk eentje ‘af’
Geen idee of jullie het goed kunnen zien, maar er missen dus twee stukjes terwijl ik deze nieuw gekocht heb bij bol.
Mijn ocd kan dit echt niet aan haha.
Ik vond dit wel echt een hele leuke om te maken. Normaal heb ik totaal geen geduld voor puzzelen, maar omdat hier zoveel opstaat was hij wel vermakelijk.
Bol wilde me direct tegemoetkomen hoor! Maar ik moet zeggen dat ik er alsnog plezier aan gehad heb en ‘gelukkig’ zitten ze aan de rand dus ik heb gezegd dat dat niet nodig is. Toen kreeg ik alsnog een kortingsbon van ze hoor haha, dus uiteindelijk heb ik gewoon weer een nieuwe puzzel besteld
Bij m’n schoonfamilie geven we de puzzels nu onderling aan elkaar door en ik zeg het er gewoon bij, maar je kunt hem verder gewoon maken natuurlijk.
Ravensburger biedt deze service niet aan bij puzzels onder de 9000 stukjes Heb laatst ook al opgezocht voor een puzzel waar een stukje miste