Het legpuzzel-topic

Yesss ik heb ook een Disney puzzel besteld. Komt vanavond binnen dus dan ga ik er gelijk mee aan de slag.

Ik heb intussen al 2 vd 5 puzzels af die ik afgelopen donderdag had gekocht :innocent: Het is dus niet genoeg voor 3 weken haha.

Je kan gewoon in het Engels mailen naar de Duitse Amazon. Soms zelfs een Nederlands antwoord teruggekregen, haha!

Die van Pooh heb ik mijn moeder gegeven, maar ik wil hem ooook! Zo cute!

Iemand dit al eens geprobeerd? :rofl:

Ik heb wel eens met een puzzel in de hand gestaan waarvan beide kanten bedrukt waren. Echter, het was aan beide kanten ook nog eens dezelfde print. Heb 'm dus maar laten liggen want zoiets kan alleen maar voor heel veel frustraties zorgen denk ik :sweat_smile:

3 likes

Ik ben gisteren voor het eerst sinds mijn kindertijd begonnen aan een legpuzzel en ik word nu al gek. Ik ben begonnen met de rand en ik zweer het: er missen twee stukjes. Heb de doos al drie keer doorzocht en niks kunnen vinden.

Nu ga ik dus eerst maar verder met de binnenkant, maar gaat echt tegen mijn principes in :joy:

3 likes

Wou al een tijdje beginnen met puzzelen en nu met de coronatoestanden leek het me het ideale moment dus heb De Sterrennacht van Van Gogh in huis gehaald!

1 like

Oh jeetje, ik heb die ook gelegd en als ‘ervaren’ puzzelaar vond ik die verschrikkelijk. Heb hem op een gegeven moment op vorm gemaakt ipv op beeld. Hier boven staan mijn frustraties nog wel ergens :see_no_evil:

Oh no… Gelukkig heb ik wel zeeën van tijd hiervoor :sweat_smile: En een partner die kan helpen!

Haha you can do it!!

Ik ben begonnen en heb er al spijt van :joy:

2 likes

Deze ging zooo snel!

6 likes

Puzzelen schiet wel op in deze tijd. Nu ga ik aan deze beginnen:

10 likes

Stukjes sorteren! Een hele oude jan van haasteren dit keer :slight_smile:

Die van jou zijn leuk zeg @Totoro

5 likes

Pffff éen van mijn katten heeft echt serieus in de puzzeldoos lopen zeiken. Love my life.

9 likes

En ik dacht dat ik het zwaar had met mijn vogel, die elke keer een jacht opent om de puzzelstukjes te slopen. Dat neem ik nu maar voor lief :joy:

2 likes

Heb de puzzel nu al weken maar eindelijk de randjes af hoor! En popcorn eten en puzzelen was blijkbaar niet zon goed idee

6 likes

Voor het eerst dat ik een foto upload. :cheer: Deze puzzel heb ik van de week gemaakt

22 likes

Ik koop en verkoop m’n puzzels op marktplaats en ik merk echt dat het deze weken ineens super actief is, ook ineens meer jongere stellen(!) die kopen i.p.v. voornamelijk vrouwtjes op middelbare leeftijd. Mijn vriend blijft altijd in de auto wachten als ik een puzzel ergens ophaal dus vind dit wel hilarisch haha

Ik ga vandaag met deze aan de slag:
image

4 likes

woaah zo mooi! <3 deze heb ik nog op mijn verlanglijstje staan! Werd je gek van al het blauw?

1 like