Hij is echt heel gaaf, maar wel heel pittig, zoveel tinten blauw /paars. Iemand anders hier heeft 'm ook gekocht! Ik wil ze het liefst allemaal!
SAME! Ben ze rustig aan aan het verzamelen (Tip, amazon is het iets goedkoper dan bij Bol)
Heb nu Assepoester, Dalmatiers en Doornroosje nog op voorraad liggen. Eerst belle en het beest nog afmaken.
Bedankt voor de tip, nog niet eerder besteld. Kreeg deze puzzel voor mijn verjaardag, en volgens mij komt ie van bol.com
Als ik op de site zelf kijk, zie ik dat ze niet op voorraad zijn. Mocht je nog naar de kruidvat moeten, wellicht een aanrader.
Check
Onze Kruidvat vult de aanbiedingen altijd op maandag, dus ze lagen er net in! Heb van de week al 3 Jan van Haasteren puzzels gemaakt, dus we kunnen weer verder!
Ohhh wauw
Ik weet niet hoe ik hem moet draaien haha. Maar helaas, na jaren op zolder is deze niet meer compleet
Ah zo frustrerend! Ik ben nu bezig met een puzzel die ik met iemand geruild heb en er zit 1 stukje ik van wat wel een andere puzzel moet zijn, ook zo irritant.
Hier ook 1 af! Eindelijk, ik was begonnen met 1 van 1000 maar dat vorderde maar niet dus heb toen deze gekocht, van 500.
Grote teleurstelling. Afgelopen week puzzel gekocht bij blokker. Mist er gewoon een deel van de puzzel!
Ik puzzel met ons zoontje (5 jr) en hij vindt het zo leuk om samen te puzzelen. Dus wat er nu gebeurt we puzzelen voor het slapen gaan eventjes samen. Dan gaat hij naar bed. En dan kijk ik alvast welke stukjes waarin passen en moet ik ze al ongeveer op de juiste plek leggen en/of de positie onthouden zodat hij de volgende dag verder kan. Dit is echt next level en het puzzelen duurt 10x zo lang. Maar ja, we hebben toch niks beters te doen of hoeven toch nergens heen
Klaar!
Dankzij de puzzelhype heb ik nu ineens ook allemaal collega’s die mijn puzzels over willen kopen.
Dat is een leugen haha! Deze heb ik vorig jaar gedaan en was zo gefrustreerd door dat mega zwarte vlak, echt niet te doen. Maar hij is zo mooi om te zijn.
Zou er mee terug gaan of anders een mail sturen naar de leverancier…
Wat balen zeg, ga je ermee terug?
Daar is bij de fabriek gewoon iets flink mis gegaan. Kan geen toeval zijn dat precies al die stukjes missen haha