Het legpuzzel-topic

Deze is leuk! Duimen dat-ie compleet is :blush:

1 like

Ik kan weer even vooruit :hugs:

17 likes

Bij de Kruidvats bij mij in de buurt hebben ze deze puzzels niet, net nog speciaal langs eentje verderop gereden maar helaas :frowning:

M’n vriend en ik gaan dit weekend deze samen maken, 1500 stukjes:
image

2 likes

Nou nou dit is wel hamsteren next level :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Hahaha ja klopt maar dat is wel echt puur toeval dat ik dit nu doe, ik was gisteren toevallig in de stad :joy:

1 like

Bij de boekenvoordeel zag ik net de Wasgij 2 voor 10€

Ik maak nu weer een Disney-puzzel:

5 likes

Wat is de beste webshop voor puzzels? Gewoon Bol?

Edit: oeps per ongeluk geciteerd! Bedoelde het als een algemeen bericht :slight_smile:

Ik heb de meesten van Amazon, goedkoper en groter aanbod (heb er bijvoorbeeld een die op Bol 25 kostte voor 13)

1 like

Oke maar ff nog twee puzzels gekocht voor als dat straks twee weken niet kan. :nerd_face:

Grapje. Wilde deze al langer hebben en nu waren ze een mooi prijsje.

8 likes

En Amazon heeft nu een Nederlandse website :cheer:

Yes! Let wel op dat als je Prima hebt via Duitsland, dat je dit moet omzetten naar Nederland. Vind ik nog steeds een beetje stom, maar goed.

Ik durfde nooit via de Duitse variant te bestellen (ivm geen Duits kunnen en dat leek mij niet zo praktisch als er problemen waren met m’n bestelling), dus ik denk dat dat niet voor mij geldt.

Ben naast het aanbod puzzels vooral heel erg excited over het aanbod adventskalender dat Amazon altijd heeft hahahaha. Maar dat is een beetje off-topic.

1 like

Dat snap ik helemaal! Al hadden ze tegenwoordig al vrij snel een vertaling klaar staan.
Als ik een probleem heb met mijn bestelling doe ik gewoon een berichtje in het Engels op twitter. Daar helpen ze ook echt goed!

Ik heb nog 4/5 puzzels op voorraad maar zit nu toch weer te scrollen. Woops.

1 like

Oke klaar voor de lockdown :heart_eyes:

8 likes

ik word g e k

11 likes

Ooo die Winnie is zo schattig!!!

1 like

Zo ziet het er hier ook vaak! ik heb vorige week deze bakjes gekocht van de hema, en gaat tot nu toe best goed. Doe telkens stukjes er in, deksel er op en zo verder.

wilde eerst z’n puzzelstukjes verdeler kopen maar schijnbaar zitten daar allemaal geen deksels op. zo raar.

1 like

Twee nieuwe!

6 likes

Dit topic gaat weer boomen de komende weken :grin:. Ik heb een aantal weken niet gepuzzeld, maar nu m’n huisgenoot naar z’n familie is vertrokken, kan ik de eettafel claimen (daar eet ik zelf nooit aan).

3 likes