Het legpuzzel-topic

Is die van het merk Djeco? Toevallig vorige week dit merk tegengekomen en zijn echt mooie puzzels!

Ja! Deze heet land & sea.
Ze zijn wel echt ellende om uit elkaar te halen (vriendin van me had hem in stukken in de doos gedaan)

1 like

Welke heb je verkocht? Ze hebben momenteel deze, een puzzel met mickey en minnie voor de eifeltoren en nog een kerstpuzzel met de klassieke disneyfiguren, twee kerstbomen en op de achtergrond het kasteel.

Mickey en Minnie voor de Eiffeltoren! Voor een tientje verkocht. Was iemand die zelfs wilde dat ik hem verstuurde, dus die heeft uiteindelijk best wel wat betaald voor de puzzel. Maar het was denk ik een verzamelaar, want ze vroeg of ik meer had wat ze nog niet had.

1 like

Ook voor €6,99 bij het Kruidvat. Ze hadden ook nog andere steden zoals New York.
Jammer dat ik er niet meer heb meegenomen, soft-click technology van Ravensburger met 925 stukjes

4 likes

Eerste wasgij, 500 stukjes 6,99 bij Kruidvat. Vond het wel leuk maar denk bij meer stukjes dat ik toch liever een puzzel met voorbeeld heb.

3 likes

Wat een leuke! Ik ga morgen meteen kijken!

1 like

Hier ben ik ook mee bezig! Ik heb helaas geen andere steden gezien in de winkel.

1 like

Ik zag New-York en Rome.
Maar bij terugkomst waren ze helaas weg.

Oke ik word nu al een beetje gek van al die puppies. Haha

5 likes

Wow wat handig dat die maten op je kleed staan aangegeven! Ik moet altijd maar weer schuiven omdat ik te groot/te klein heb gelegd…

5 likes

Ja super handig ding!

Lijkt me echt een leuke! Veel plezier :smiling_face_with_three_hearts:

Ik heb hier even een dip qua puzzelen. Ben begonnen aan die donkere beauty and the beast puzzel maar ik stel het telkens uit om hem te maken. Ben blij dat het nu al wat langer licht blijft. Komt vast wel weer die drive!

1 like

Rommelmarkt-finding! Ook nog een Jan v. Haasteren van 950 stukjes, nieuw in verpakking.

6 likes

Deze net via marktplaats gekocht :heart_eyes:

17 likes

Ik heb de New York versie gevonden, alleen de doos matched niet met de daadwerkelijke puzzel. Mijn vriend en ik hebben de theorie dat ze hem hebben moeten aanpassen maar dat het te duur was om ook de puzzel aan te passen. Vet raar haha, het plaatje matcht verder wel gewoon. Het was geen wasgij.

Nee, dat hoort zo. Die vrouw en man zijn toeristen die allerlei stedentrips doen. En dan is het onderdeel van de puzzel waar zij op staan altijd net iets anders dan het voorbeeld op de doos. Wel een beetje a la Wasgij dus.

Hier was dus de haring niet goed meer, die ze aanpakken uit het kraampje. En dan wordt die man ziek.

2 likes

En bij mijn puzzel was er een aap ontsnapt, ik was het alweer vergeten.

1 like

Wat een gave afbeelding!

1 like

Wasgij puzzel. Wel soms online gespiekt naar de oplossing

7 likes