Het legpuzzel-topic

Weer eentje af. Deze was easy wel.

7 likes

Af en ingelijst!

16 likes

Oef die was vast heel moeilijk!

1 like

vanmiddag deze gelegd, ging echt idioot snel!

daarna deze voor vier euro gescoord bij de kruidvat :slight_smile:

3 likes

Ja hij was best wel pittig met al dat blauw!

Oeh, ik wil ook beginnen met puzzelen maar wil eerst eens thuis en bij de kringloop kijken alvorens iets nieuw te bestellen.

1 like

Kruidvat had bij mij weer Disney puzzels voor €4! Heb er ook eindelijk een gekocht :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Ik ga meteen even kijken!!

1 like

Oke Kruidvat hier had ik niks. Dus nu koop ik deze bij de speelgoedwinkel :heart_eyes:

12 likes

Leuk! Ik vind Ravensburger echt fijner dan King tot nu toe. Bij king leek net niks te passen, of juist alles paste ergens. Die stukjes van ravensburger vallen echt zo fijn in elkaar :grin:

2 likes

Ja eens! Op zich is King wel oké… maar Ravensburger puzzelt wel echt fijner.

1 like

Ik koop bewust geen King meer, zorgde bij mij echt voor te veel irritaties.

2 likes

Ik dacht dat het met king echt aan mij lag! Vind die stukjes ook zo irritant glad haha.
Maak die puzzels nog wel af maar koop dan geen nieuwe meer van dat merk.

De afgelopen dagen niet echt veel zin gehad om te puzzelen, ga er dit weekend maar weer eens aan zitten! Aangezien belle en het beest best wel donker is, heb ik het daglicht wel nodig.

Lijkt me ook leuk! Ik heb nu twee keer meegedaan alleen dat groepje valt een beetje uit elkaar dus mocht er iemand in zijn voor een nieuw team (omgeving Zuid-Holland of Utrecht) ben ik ervoor in.

Kingpuzzel van Big Bazar

Review:
Die sierrandjes maken was de grootste uitdaging. De ‘hokjes’ vullen was eigenlijk heel makkelijk omdat alles een eigen thema en kleurenschema had.
In daglicht puzzelen was geen probleem, maar ‘s avonds onder een lamp was niet fijn door de glans van de stukjes.
Stukjes passen niet perfect, zijn wat wiebelig.
Er ontbreekt een stukje, geen idee of het al incompleet was of dat ik het zelf heb weggemaakt
Vond het wel een hele makkelijke (maar wel leuke) puzzel om te maken, heb het zonder voorbeeld gedaan.

Nu weer op zoek naar een nieuwe.

6 likes

Heb net deze puzzel via marktplaats gekocht, love de afbeelding

10 likes

Heb mijn puzzel af! Ik heb het idee dat ik hier weken aan gewerkt heb, die lucht was echt zo moeilijk. Hele delen waren ook verkleurd, dus ik kon ze niet goed op kleur sorteren. Maar ik vind de afbeelding wel heel mooi, lekker zomers.

En van de week heb ik een puzzel met mat van King gekocht. Kijken wat ik ervan vind, haha.

3 likes

Ik heb deze puzzel in Disneyland gekocht. Ik vind hem vooral leuk vanwege de attracties van het park die erop staan :relaxed:

Disneyland-Paris-1000-Piece-Best-Day-Ever-Puzzle

7 likes

Jaaa deze wil ik ook! Hoop dat ze hem in mei nog hebben, want dan ga ik weer.

Heb mijn vorige Disneylandpuzzel net verkocht haha.

1 like

Normaal maak ik altijd Disney puzzels enzo, maar ik heb nu deze van een vriendin geleend en hij is zo mooi en anders :hugs:

14 likes