Het legpuzzel-topic

Hier terug in de doos. De Thomas Kinkade puzzels wil ik houden (en verzamelen) misschien met een jaar weer opnieuw beginnen met die puzzels. De king puzzels ga ik denk ik weer verder verkopen ofzo.

1 like

Ik laat hem een paar dagen liggen want vind het zonde om hem gelijk in de doos te kiepen. Heb nu nog genoeg nieuwe puzzels om te maken. Verwacht dat ik ze volgend jaar gewoon weer opnieuw maak.

@Papegaaiduiker ben sowieso in voor het puzzelteam haha

3 likes

Gelijk de doos weer in. De puzzels die ik minder leuk vond om te maken verkoop ik via marktplaats en daar koop ik weer nieuwe van

2 likes

en @Tamara oooh zo bedoelen jullie dat! ja dan snap ik het. Ik dacht eerst dat je bedoelde dat alle stukjes hetzelfde waren en ik dacht al hoe kan je dan puzzelen? Maar ik had het niet goed gelezen. En ik heb idd ook gezien dat de puzzelstukjes soms heel vreemd kunnen zijn. dit was vooral het geval bij twee oude puzzels (van voor de oorlog bijna) dus dacht dat het daar aan lag, maar dat hoort dus zo. Ik leer heel wat nieuws merk ik al, haha.

Ik laat hem een paar dagen liggen en dan weer terug in de doos inderdaad. Wil wel op zoek naar een mooie puzzel die ik ook wil ophangen na het maken.

1 like

Zojuist deze That’s life puzzel gemaakt :blush:
Edit: Wel goeie reflectie…

4 likes

Clementoni heeft een museum-collectie! Ik heb zelf deze gekocht die ik ooit wil ophangen als ik een eigen huis heb:

https://www.clementoni.com/nl/31415-van-dael-vaso-di-fiori-1000-stukjes-museum-collection/

1 like

Ja precies, zoiets wil ik inderdaad. Zijn volgens mij ook vaak in museumshops te koop, dus bij een volgend museumbezoek eens kijken (vind dat lekker dan online kopen).

1 like

image
Ik ben net klaar met deze, wat een chaos puzzel… En dan vind ik de plaat op deze foto nog relatief duidelijk (als in alles beter te onderscheiden van elkaar) dan de versie die ik heb. Heb me echt blind zitten staren haha
En ik blijk een stukje te missen, heel zuur als je denkt eeeindelijk klaar te zijn. Morgen het huis maar even ondersteboven halen.

Meedoen aan het WK puzzelen lijkt me echt zo leuk haha, er zijn ook voorrondes tegenwoordig omdat het steeds bekender wordt.

4 likes

Ik heb er weer een af! Deze was wel echt kut om te doen, op een gegeven moment was ik er zo klaar mee. En er mist een stukje…

Ik maak nu deze, die vind ik nu al veel leuker, haha. Ik houd het lekker bij m’n vintage puzzels

5 likes

Een Flow puzzel! Ben erg benieuwd naar de prijs, ben bang dat ik het geld er niet voor over ga hebben haha.

4 likes

Deze puzzel van 3000 stukjes heb ik tijdens een weekje Texel met mijn schoonfamilie gemaakt. We hebben 1 nacht door moeten werken om het op tijd af te krijgen!

32 likes

Dedication!! Wat een leuke activiteit ook! Al vrees ik dat hier vooral ruzie of frustratie zou ontstaan :sweat_smile: Prachtige puzzel ook :heart_eyes:

Haha het ging verbazingwekkend goed! We namen allemaal een hoekje of thema. Ik heb alle bloemetjes gedaan bijvoorbeeld en mijn schoonvader was al het vacht aan het sorteren :stuck_out_tongue:

1 like

Wat tof om dat met z’n allen te doen! En mooie puzzel inderdaad. Ik ben al maanden (in m’n eentje) af en aan bezig aan een puzzel van 3000 stukjes maar dat doe ik never nooit meer, haha, anders zou ik deze kopen.

1 like

Hij is wel echt prachtig!

1 like

dat is echt tof! Mooie prent ook.

1 like

Wat gezellig zo met de hele familie en mooie puzzel.

2 likes

Mijn zoontje is ook puzzelfan haha, hij helpt mij zelfs mee met mijn puzzels. 3 jaar oud en puzzels van 1000 stukjes, geen probleem :rofl:

10 likes

Eindelijk af, ik vond deze echt lastig.

Nu beginnen aan de puzzel van de Lidl.

11 likes