Ik heb die van Londen gehaald vanmorgen!
Moet je dan met een 3D-puzzel op puzzelen?
Ik zit aan de laatste stukken van mijn rapunzel puzzel, het is echt een leuke en fijne puzzel om te maken! (Al maken de lantaarns mij ondertussen wel gek). Aangezien die bijna af is en ik deze puzzel ook al even op het oog heb, heb ik deze net alvast besteld via Bol. (niet dat ik er nog een paar heb liggen ofzo…)
Maandag en dinsdag ben ik in Utrecht en heb echt zin om die bordspel winkels af te gaan om te kijken of ik nog een leuke puzzel zie. Tips zijn welkom!
Klaar! Mist vreemd genoeg 1 stukje en een ook een stukje teveel? Weet niet wat er met deze oplage is van deze puzzel, de vorige was ook al niet compleet. Heb toen een nieuwe gekocht en nu 1 te weinig en 1 teveel.
Dit is wel echt mijn meest zware bevalling ooit geweest. Ik ben wel trots op mezelf dat ik zo goed kan puzzelen op vorm want dat was bij deze puzzel echt hard nodig.
Ik ben wel even uitgepuzzeld en laat deze minstens drie maanden liggen.
Voor wie denkt: oh, die lucht ziet er inderdaad ingewikkeld uit. Nee, ALLES was ingewikkeld. Het pad, het gras, de bloemen, de bomen boven het huis, het dak. 1000 stukjes ellende.
Maar ondanks dat wel een hele prachtige! Tof dat je toch door hebt gezet. Is dit ook een Thomas kinkade?
Leuk, ik heb deze met kerst gemaakt met 3000 stukjes.
Yes, en daar heb ik er nu nog twee van liggen. Alledrie gevonden bij de kringloop.
Wow dat is echt tof! Ik was vandaag even naar de kringloop hier gegaan maar ze hadden niks
Heb m’n puzzel van de Hobbit af, wekenlang telkens even een momentje aan gezeten:
Deze van LOTR had ik al eens eerder gemaakt:
Heb ze allebei in een spellenwinkel in Leeuwarden gevonden (de Spellekijn), daar hebben ze een kelder vol met alleen maar legpuzzels. Super blij toen ik deze allebei vond, vind ze heel tof
Wow prachtig!!!
Erg leuk maar heel makkelijk. Moet wel zeggen dat je verschil voelt in kwaliteit van een King puzzel en die van Schmidt/Ravensburger. Stukjes zijn losser, sluiten vaak wel op elkaar aan en valt zo bloep uit elkaar.
Ik ben helemaal niet van het puzzelen maar ik word hier zo nostalgisch van haha. Hoe duur was hij?
Haha! In de actie kost ie nu 6,99.
Ik ga meteen kijken morgen
Ohh wat heb ik gedaan? Heb door dit topic een legpuzzel gekocht, met 1000 stukjes alleen blauw en geel tinten. Hij is echt gigantisch en het schiet maar niet op! Vrees dat ik mijn eettafel de komende maanden kwijt ben haha
Gaaf is die he! Wij hebben er eentje die er heel erg op lijkt! Misschien suf, maar ze zijn echt wel vet om in te lijsten en op te hangen.