Het legpuzzel-topic

Klopt, de puzzel is van Thomas Kinkade! En niet de plek waar je het snel zou verwachten maar ik heb deze puzzel bij de Intratuin gekocht.

1 like

Wow, dat is wel de laatste plaats waar ik het had verwacht. Wellicht eerder dierenpuzzels. :crazy_face:

Haha, ja ik liep er ook toevallig tegen aan. Ik durf alleen niet te zeggen of ze deze puzzels bij alle vestigingen verkopen…

1 like

wie weet! Ik ga binnenkort naar Utrecht om te winkelen, zag dat ze daar heel wat bordspellen winkels hebben. Eens kijken of ze daar ook puzzels verkopen.

Oh huh, heb nog nooit puzzels bij Intratuin gezien hahaha. Op welke afdeling moet ik dat zoeken? :joy: En hoe zijn ze qua prijzen?

De vestiging waar ik was (P.ijnacker) had een afdeling met spelletjes en dus ook puzzels. Ik heb voor deze € 18,- betaald.

2 likes

Ik heb een website gevonden waarop ze de puzzel verkopen

https://www.spelenpuzzel.nl/webshop/legpuzzels/merken/schmidt-d/detail/2660/disney-beauty-and-the-beastdancing-in-the-moonlight-1000-p-schmidt-thomas-kinkade.html

1 like

Ontzettend lief, dankjewel! Ik ga eens kijken of ik die rapunzel nu wel compleet heb. (door hem te maken) Anders weet ik niet of ik nog wel een Schmidt puzzel aandurf haha.

Deze vandaag afgemaakt :slight_smile:

11 likes

Mijn derde kringloop puzzel die nog helemaal compleet is! Deze is van 1974 en dus al 46 jaar oud. Heb hem zonder voorbeeld gelegd om m’n topografische kennis een beetje te testen hahaha. Mijn andere kringlooppuzzel van Nederland heeft 1500 stukjes en die wil ik ook blind gaan leggen, maar daar ben ik denk ik wel iets minder snel klaar mee :sweat_smile: deze was overigens 350 stukjes.

13 likes

Het is vandaag echt lekker weer om te puzzelen. De rand van deze puzzel is wel compleet en ga nu verder met de rest. Normaal kan ik wel een beetje sorteren maar ben nu wel een beetje all over the place. Zoveel details.

6 likes

Goed weer voor een nieuwe puzzel.

6 likes

Oo vet, waar heb je deze vandaan? :heart_eyes:

Deze gisteren afgemaakt, vond hem erg leuk om te doen! Ging ook snel.

5 likes

Hij is van mijn ouders, geen idee hoe hun eraan komen. Ik zei dat ik puzzels maakte de laatste tijd en toen kwam deze van de zolder.

1 like

Eindelijk af. Dit was echt een hel.

14 likes

Een deel van de lucht… pff :roll_eyes:

3 likes

Oh wow jeetje! Dat is echt stukje op stukje proberen en kijken of het goed aansluit??

Hier ondertussen al een stuk verder gekomen. Mijn vorige puzzel kon ik een beetje alles op kleur sorteren want heeeeel veel verschillende kleuren roze. En nu doe ik meer: oh dit hier dit daar.
Denk dat de rest van mijn vrije dag weer in de puzzel gaat :joy:

Edit: dit was mijn vorige puzzel

10 likes

Misschien een tip. De Lidl heeft vanaf vandaag puzzels van 1000 stukjes voor €2 in de aanbieding. Met 3d of glow in the dark effect :sunglasses: Ik heb er 2 gekocht (de onderwaterwereld en de unicorn) ben benieuwd of het wat is! Voor die prijs kan je je haast geen buil vallen, kost net zo veel als bij de kringloop hier.

3 likes

Gaaf!! Een vriendin van mij appte mij vanmiddag en ze heeft de unicorn voor mij meegenomen. Ben heel benieuwd!