Het legpuzzel-topic

Ik kreeg door dit topic zo’n zin om te puzzelen, dus ik naar de kringloop en heb deze puzzel gekocht voor een eurootje. Maar ik denk dat ik nu al weet dat ik een vergissing heb gemaakt om deze puzzel te kopen. Ik zie vooral vijftig tinten beige.

15 likes

Deze ook eindelijk af :heart_eyes:

23 likes

Zo veel Disney puzzels de laatste tijd, helemaal leuk :heart_eyes:

Ik heb mijn puzzel ook af. Eindelijk weer wat ruimte op de eettafel :sweat_smile:

9 likes

Van de week een 2x 1000 Jan van Haasteren puzzel verkocht. Daarvoor een was gij puzzel tweedehands gekocht. Die mevrouw heeft de puzzel niet afgemaakt, was te moeilijk. En gisteren drie Jan van Haasteren puzzels geruild met een mevrouw. Goede deal, 4 puzzels weggedaan en 4 andere er voor terug. Veel beter zo dan telkens nieuwe te kopen.

Ben begonnen met de was gij puzzel. Vind de randjes al moeilijk. Vermoed dat ik er lang over ga doen…

1 like

Iemand dit wel eens meegemaakt met een puzzel van de kringloop? :sweat_smile:

3 likes

:open_mouth: Ik mag hopen dat het geen 1000 stukjes zijn!

Ja heb dat 1 keer gehad, puzzel was alleen ook gelijk zwaar incompleet :see_no_evil:

Edit; ooh zie nu pas dat t allemaal dezelfde cijfers zijn :scream:. Dat had ik dan weer niet. Wel allemaal verschillende nummers aan de achterkant

Haha nee 280 stukjes. Mooie ‘vintage’ puzzel uit 1973.

Mijn idee was eerst dat de streep naar de onderkant van de puzzel wees en dat alle stukjes dus op die manier gelegd moesten worden, maar dat blijkt dus niet zo te zijn. Geen idee wat die cijfers erop doen hahahha.

1 like

Ik was vandaag in een winkel in Leeuwarden waar ze echt een miljoen puzzels hadden. Echt alles wat je kan bedenken lag er. :heart_eyes:

Ik heb deze gekocht:

17 likes

Neem aan dat dit puzzel 61 is, de streep eronder om niet te denken dat het 19 is. Als ze dan een stukje vinden op de grond weten ze van welke puzzel het komt. Zoiets? :woman_shrugging:t3:

1 like

Haha zoiets ja… Blijf het raar vinden.

Hij was in ieder geval compleet :raised_hands::raised_hands:

14 likes

61 check :heavy_check_mark:

3 likes

Hij is af! Deze vond ik echt leuk om te doen, nu weer opzoek naar een nieuwe puzzel. Ik ga zaterdag eens kijken bij de kringloop in de buurt.

4 likes

afbeelding

Ik heb deze Jan van Haasteren van 1500 stukjes af. Deze puzzel heeft echt therapeutisch geholpen de afgelopen tijd :sweat_smile:. Ga nu aan een That’s Life beginnen maar die is vast stom (maar was goedkoop bij Kruidvat).

7 likes

Omg :scream:

1 like

Door het forum heb ik een tijdje geleden mijn eerste puzzel gekocht (voor €3,50 bij Kruidvat). Vandaag af, 1500 stukjes. Fijn om weer een vrijetijdsbesteding zonder beeldschermen erbij te hebben. :+1:

12 likes

Wel een mooie zeg! Ik hoop dit weekend ook zoiets te vinden bij de kringloop.

Edit: dit is m’n aanwinst. Ik geloof niet dat ie compleet zal zijn, maar wie weet :sweat_smile:
Voor die 70 eurocent…

3 likes

‘Winter’ gemaakt:

10 likes

Wat een prachtige puzzel! Als ik het goed zie is dit een Thomas Kinkade puzzel? Mag ik vragen waar je deze hebt gekocht? Zit op Bol en op Amazon te kijken maar kan ze op beide niet vinden.

@Chocomel Ooh deze is ook echt super mooi!

https://www.bol.com/nl/p/disney-rapunzel-1000-stukjes-puzzel/9200000075377742/

Ik heb de rapunzel versie van Thomas Kinkade gekocht via Amazon duitsland en heb gewoon een incomplete puzzel gekregen. Wel nieuw uit doos, heb dit nog nooit meegemaakt. Amazon kan niks meer doen omdat retour periode is verstreken en als je Schmidt wilt bereiken moet je een brief sturen. Heb hem maar opnieuw besteld om te kijken of deze wél compleet is.

3 likes