Zijn zo hele oude puzzels van mijn vriend zijn vader. Is echt moeilijk en die rare stukjes zijn verraderlijk ! Dit is nu de derde die ik maak.
Zo hij is klaar. Ik dacht niet zo moeilijk want veel kleuren dus moet te doen zijn maar toch wel lastig.
Nu deze proberen:
En misschien een tip ik zag in de lidl folder van volgende week puzzels staan voor 2 euro. En dacht ook 1000 stukjes te zien op de foto maar durf het niet met zekerheid te zeggen. Het stond er niet bij namelijk.
Heb de Lidl folder van volgende week doorgespit maar bij mij staat hij niet in de folder. Misschien dat dat toch verschilt per regio? Mijn folder is van regio 1.
Ik zie het idd ook niet helaas.
Ik heb even zelf een puzzel bord gemaakt van een houten plaat en wat latjes. De tafel lag de afgelopen tijd continu vol met puzzelstukken, dus kan het nu makkelijk onder de bank schuiven.
En oeps, dit is m’n voorraad nog, heb wat leuke puzzels kunnen kopen bij de kringloop en via marktplaats
Die staan wel in de webshop zag ik! Maar momenteel duurder dan 2 euro haha.
Maar voor 2 euro zou ik er zeker 1 of 2 kopen. Zit zelfs glow in the dark bij zag ik! En clementoni legt erg fijn, alle stukjes passen maar op 1 plek ipv op 100 plekken zoals bij mijn huidige puzzel.
Was een leuke puzzel om de vijf ontbrekende stukjes op te sporen
Haha ja vond ik ook!
Wat een mooie, die bovenste! Waar is die van?
Ravensburger, volgens mij heet ie Vogelparadijs