Haha ik dacht: hey leuk, School van Athene. Oh nee, een Disney versie
Haha ik ook. Lijkt me heel handig
Waar is deze puzzel van? Ik kan het niet goed zien!
Ik mag een puzzel van mezelf bestellen op Bol maar ik kan niet kiezennnnnn.
M’n huisgenoten waren erg enthousiast over de puzzel die ik van @Twijfelaar had gekregen voor secret santa dat we er met z’n zessen 2.5 uur lang aan gezeten hebben.
Naaaaaaawwwww zo leuk om hem terug te zien! Ik vond hem zelf echt zo ontzettend leuk. Uitdagend maar niet té.
New York Puzzle Company!
Ik kijk zelf wel eens op de Duitse amazone. Ravensburger disney puzzels bijvoorbeeld staan daar wel eens op voor 8,64. Lijkt mij best een goede deal? En ze hebben nog veel meer anderen soorten.
Edit; bij amazone zijn er alleen vandaag een aantal puzzels in de aanbieding! Heb zelf net 3 disney puzzels en 1 pokemon puzzel besteld!
Ja en nee, dus dat is een risico. Maar is het nou werkelijk zo erg als er een stukje mist? (Shocking, ik weet het…) Je kunt vaak wel gokken of een puzzel compleet is. Is de doos dichtgeplakt? Als de doos open is, zitten de stukjes in een plastic zakje? Ik zou het gewoon eens uitproberen als ik jou was, een puzzel voor 1-2-3 euro is toch het risico wel waard, vind ik!
Action heeft soms wel Disneypuzzels van het merk King. Niet het fijnste puzzelmerk, maar 't kost dan ook nog geen 5 euro per puzzel.
Ik heb weer even een gokje gewaagd bij de kringloop. Samen 6 euro. Ga zo direct aan de Wasgij beginnen.
Twee keer gehaald, en twee keer compleet. Allebei Disneypuzzels ook. Ik heb er eentje die ik nog moet maken, maar hopelijk is die ook compleet.
Hoe groot is een puzzel van 2000 stukjes??
Heb op een puzzel geboden maar nu weet ik niet of het op mijn tafel past😅
Kan volgens mij verschillen. Normaal gesproken staat 't wel op de doos haha.
Ja hoor, alleen is de aanbieding al voorbij
Schmidt Spiele 59473 Thomas Kinkade 59473-Thomas, Disney Dschungelbuch, Puzzle, 1000 Teile, bunt https://www.amazon.de/dp/B01KZP0JJ6/ref=cm_sw_r_cp_api_i_EgNmEb3BC8822
Schmidt Spiele Puzzle 59479 Thomas Kinkade, Disney Kleine Meerjungfrau, Arielle, 1.000 Teile, bunt https://www.amazon.de/dp/B01MUCR8UC/ref=cm_sw_r_cp_api_i_rkNmEbMF2SFY1
Dankje! Geeft niks dat de aanbieding voorbij is, ik kon alleen deze vinden van 180 euro Dus deze prijs is sowieso een stuk beter!
Holy… dat is wel heel erg overdreven duur ik heb voor die 7 euro betaald.
Omg wat een rare stukjes!! Heb ik nog nooit gehad haha, lijkt mij een hele uitdaging. Hoe vind je het tot nu toe?