Het legpuzzel-topic

Deze rand is onmogelijk! Het is allemaal blauw met sterretjes.

Er waren een paar herkenbare sterretjes, vormen en groottes waardoor ik stukjes kon maken. Ben er superlang mee bezig geweest en uiteindelijk heb ik de stukjes gesorteerd en nu probeer ik ze stuk voor stuk:

Tot over 200 jaar!

11 likes

Pfoe, lastig, inderdaad! Ik denk dat ik bij deze puzzel nog zou overwegen om met de randjes te wachten en eerst haar jurk te doen en van daaruit naar buiten te werken, haha. Ik wil in het begin toch altijd wel wat vooruitgang zien, anders raak ik het beu :sweat_smile:.

Ja die zijn zo kut om te doen :sob:

Mijn levensdoel met puzzelen is toch wel om in 1 keer de randjes compleet te hebben bij de start. Ik ga altijd de hele doos door en haal dan de randjes eruit en die leg ik vervolgens als eerste voordat ik doorga met de rest, maar dat is echt werkelijk nooit compleet, zo frustrerend haha

In de puzzels die ik van mijn opa doorkrijg zitten de randjes dus al los in een zakje :joy: Maar dat is niet bij elke puzzel even netjes gedaan, dus soms is het alsnog zoeken.

1 like

Ondanks het vele wit heb ik toch wat kunnen leggen vanavond:

11 likes

Deze begint ook ergens op te lijken :smile:

17 likes

Eindelijk deze ellendige puzzel af!

12 likes

Ik heb vandaag bij in Noppes met deze in mijn hand gestaan maar mijn vriend vond het niet konmari-verantwoord omdat we nog 731000 puzzels hebben dus niet meegenomen.

Maar deze had ik nog niet :tired_face:

En hij was 1,50!!1!! :tired_face::tired_face:

5 likes

Echt, applaus voor jou! Vind hem prachtig maar hij lijkt me vreselijk lastig.

1 like

Nooo, zonde! Die lijkt mij zo gezellig

1 like

Haha eens en nooit weer!

1 like

Bij sommige puzzels van foto’s moet ik echt aan dit filmpje denken :sweat_smile:
4 likes

:joy: :joy: :joy:

En af, dit was wel echt een enorm slechte kwaliteit puzzel… zaten direct al scheurtjes in de stukjes. Echt geen aanrader :sweat_smile:

9 likes

Deze vandaag afgemaakt. In twee dagen gemaakt, ging lekker

Terwijl ik over deze die in de zelfde doos zat echt kei lang over had gedaan. Vond hem ook niet geweldig om te maken die andere vond ik leuker.

Nu ben ik door mijn puzzels heen wil eigenlijk ruilen maar dat lukt niet echt. Wil niet te veel puzzels hebben, die dozen nemen ook zoveel plek in

7 likes

Waar halen jullie voor een klein bedrag mooie puzzels vandaan? Misschien dat we hier ook goede deals met elkaar kunnen delen? Zoals deze week heeft Kruidvat weer 3 Jan van Haasteren puzzels in de aanbieding:

(alleen de 1e is momenteel online nog te koop)

Ik heb zelf al wat puzzels bij de kringloop gekocht, waarvan de enige die ik ook tot nu toe gelegd heb gelukkig compleet was (en met winst doorverkocht haha). Verder zie ik bij de Action vaak voor weinig geld King puzzels, maar de kwaliteit daarvan ben ik niet echt over te spreken. Heel sporadisch zie ik bij de Aldi/Lidl puzzels. Verder natuurlijk speelgoedwinkels, maar ik vind persoonlijk puzzels daar best duur…

Edit: tips voor webshops vind ik ook prima!

2 likes

Op rommelmarkten liggen ook vaak puzzels voor een kleine prijs en marktplaats staat ook vol! Is natuurlijk wel een risico maar ik heb zelf alleen maar complete puzzels gehad tot nu toe!

1 like

Thanks voor de tip! Die middelste wilde ik al graag hebben een keer dus ik ga morgen kijken.

Verder haal ik veel puzzels van marktplaats, ideaal voor een kleinere prijs en ze zijn tot nu toe altijd compleet.

1 like

Klaar! Op het laatst had ik alleen maar stukjes met beigetinten. Dat was wel lastig. Maar echt een leuke dit en dat voor 2,50 bij de kringloop.

9 likes