Het legpuzzel-topic

Is een puzzel waarvan je nog niet weet hoe die er precies uit komt te zien. Je moet dus de toekomst gaan maken van het plaatje op de doos.

afbeelding

2 likes

Oh wat moeilijk! Klinkt wel heel leuk

1 like

Even langs de kringloop geweest. Super blij met mijn vondsten!

19 likes

Die onderste!!! :scream::heart_eyes: Hopelijk zijn ze compleet.

1 like

Wat een geweldige puzzels!

Ik heb net deze afgemaakt:

En dit wordt de volgende:

3 likes

Die Mickey puzzel :scream:

1 like

Puzzel voor kerst gekregen, 2000 stukjes, eindelijk af! Maar ik vond het wel heel ontspannend, dus ik ga binnenkort maar eens op puzzeljacht! En dan ook een manier om hem op te bergen, 3 weken de eettafel inleveren was niet heel handig :stuck_out_tongue:

2 likes

De action puzzel was compleet :smile:

15 likes

Precies deze heb ik ook voor kerst gekregen. Nu mee bezig, maar het is mijn eerste van 2000 stukjes en vind het nog knap lastig :sweat_smile:. Wel een heel leuke!

Door dit topic wilde ik ook een puzzel, dus heb deze gekregen van m’n ouders. Vind het nu al moeilijk :joy:

13 likes

Ik heb het puzzelen sinds kort ook ontdekt.

Net deze afgemaakt, en straks beginnen aan deze:

9 likes

Mijn opa heeft helaas alleen maar 500 puzzels meegenomen, de volgende keer maar wat duidelijker vragen. Wel lekker makkelijk!

Ben begonnen aan de cupcakes. Heb nu alleen nog maar wit over…

8 likes

Deze is naar mij onderweg :smiling_face_with_three_hearts:

Nu eerst lady &de vagebond

8 likes

Ze hadden hier ineens de Lion King puzzel bij Big bazar :heart_eyes: dus die moest ook even mee :innocent:

9 likes

Jaaaa, hij is klaar! Nu mag ik beginnen aan de disneypuzzel (Belle & het Beest). En morgen naar big bazar zo te lezen.

13 likes

Ik ben gisteren naar de kringloop geweest voor puzzels. Ze hebben daar zulke leuke, ouderwetse puzzels (jaren 70 en 80). Ik maak nu deze, maar ondanks de 520 stukjes is hij echt moeilijk, vanwege al het groen en blauw. :’)

2 likes

Ik heb een aantal puzzels te koop voor een klein prijsje mocht daar interesse in zijn… het gaat om:
Jan van Haasteren ‘de bruiloft’ 1000 stukjes
Jan van Haasteren ‘de goochelbeurs’ 1000 stukjes
Jan van Haasteren’ the 19th hole’ 950 stukjes

En ik heb ook nog een Disney puzzel liggen die tegen verzendkosten weg mag / gratis opgehaald mag worden als iemand wil!

foto

ophalen kan evt in noordwijk (ZH)

ze zijn allemaal recent gemaakt en compleet alleen heb ik daar helaas geen foto’s van gemaakt

Wat een grappige puzzel zeg! Leuk idee met die vormpjes

Ik heb je even een berichtje gestuurd!