Het legpuzzel-topic

Iemand ervaring met deze? Ik dacht ‘leuk ff 500 stukjes voor tussendoor’, maar hij is zoveel moeilijker dan verwacht! Hoe heb jij dat ervaren?

2 likes

Late reactie hier op, maar had dat canvas dan niet aan de achterkant nog een latje in het midden? En zo ja, hoe heb je die eruit gekregen?

Ik heb nu een canvas gekocht bij de action, goede maat voor m’n 1000 stukjes puzzel maar met zo’n latje dus precies in het midden…

Ik ben ook aan de puzzel! Geïnspireerd door mijn opa :joy: Hij maakt puzzels en hangt ze vervolgens in de hal van zijn flat, zo lief.
Ik heb nu een paar puzzels gemaakt van 500 stukjes, dat gaat lekker snel, maar wil binnenkort wel 1000 stukjes proberen.

Tot nu toe alleen Jan van Haasteren, die zijn denk ik wel het makkelijkst? Maar eigenlijk vind ik zijn tekeningen irritant, niet zo een leuke stijl en allemaal tekeningen met alleen maar mannen? :thinking:
Binnenkort maar kijken of ik ergens een Disneypuzzel kan scoren of kan ruilen.

Ik vind van Haasteren zeker niet het makkelijkst (en eigenlijk ook helemaal niet leuk). De kleuren zijn vaak best flets met onduidelijke lijnen vind ik. Disney puzzels hebben dan een duidelijkere print. Ik puzzel de laatste tijd zonder voorbeeld omdat ik ze anders zo snel af heb, maar dat is bij van Haasteren bijna niet te doen door al die mensen

Ja klopt! Heb die er uitgezaagd haha, het canvas verliest er de stevigheid gelukkig niet door :slight_smile:

1 like

Hmm misschien toch maar eens een Disney van 1000 stukjes proberen dan!
Ik heb één van Haasteren wel zonder voorbeeld gedaan, maar die was maar 500 stukjes en veel verschillende kleuren, daar heb ik wel lekker lang over gedaan :sweat_smile:

Done! Weer een Jan van Haasteren

8 likes

Onze eerste puzzel. Ik heb nu een paar disneypuzzels gekocht! Bij action heb je er een aantal van 500 stukjes voor 3,49 en bij big bazar zijn ze in de aanbieding, 1000 stukjes voor 5 euro :slight_smile:

7 likes

Verbeterd nav de verhalen hier :laughing:

8 likes

Ik ga zo naar de Big Bazar! Zit aan de overkant. Hoop dat ze die Lion King puzzel hebben :smile:

2 likes

Haha ben heel benieuwd! Ik zal een foto plaatsen als hij ‘af’ is :joy::joy::joy:

Hij is af! Was wel wat lastig omdat het een andere afbeelding is dan op de verpakking.
Nu nog de raadsels oplossen…

5 likes

Geen Lion King. Ze hadden maar twee verschillende puzzels waarvan ik er één al had. Ander uiteraard gekocht. Zal zo een foto plaatsen.

Edit:

En deze heb ik onlangs gekocht:

6 likes

Nu al dagen bezig met een mystery puzzel van Wasgij… nooit meer. Op deze manier puzzelen vind ik helemaal niet leuk meer.

afbeelding

Eerste puzzel die geen van Haasteren is af! Wou het eerst zonder de voorkant doen, maar was echt veels te moeilijk met al dat roze, verschillende groen en de lichamen van de wolven. Echt niet leuk meer op het einde :sweat_smile:

7 likes

Ik ben ook aan het puzzelen geslagen! Heb er een bij de kringloop gekocht, maar die was niet compleet… Wel heel leuk om te doen, dus ga binnenkort weer op puzzeljacht.

3 likes

Hoe is de kwaliteit? Elk stukje past of zijn ze redelijk uniek?

Van King zijn de puzzelstukjes shit, behalve van de Disney puzzels, zo gek. Die stukjes zijn goed stevig en puzzelt top :smile: en stukjes zijn volgens mij wel redelijk uniek!

2 likes

Ja precies, die reputatie ken ik van King idd haha. Goed om te horen!

1 like

Wat is dat precies? Zou je een foto willen delen?