Het legpuzzel-topic

Ik had hierbij een halve week vrij nog

1 like

Zo wat een werk zeg! Je hebt het nog snel gedaan. Nu blij dat je tafel weer beschikbaar is? Ik zie tenminste geen zin puzzelmap oid. Misschien is die voor 3000 stukjes ook wel enorm groot trouwens

Er zijn geen puzzelmappen voor 3000, grootste is 1500. En aangezien ik een dwarsdoorsnede als tafel heb was dit al passen en meten :sweat_smile: mijn vriend is heel blij om weer een eetkamertafel te hebben.

Ik kocht een canvas (bedankt voor de tip!) om op te puzzelen :sweat_smile:

Moet sowieso nog wachten op mijn puzzel. Had “fietsen in Amsterdam” besteld, maar vond deze te serieus dus toen een Disney-puzzel besteld. Wordt vandaag geleverd. Zo’n zin in!

4 likes

Ik vind 'm echt niet leuk meer :sob::sob: Het landen gedeelte was wel leuk om te doen en ging mooi snel, maar die kut zee wil maar niet vorderen. Heb alles al netjes op vorm gesorteerd, zelfs speciale sorteerbakjes voor gekocht, maar het wil maar niet vorderen.

4 likes

Outch, ik snap het. Kun je je niet focussen op een ontbrekend stukje in de puzzel? Dat je bijvoorbeeld begint met de onderste en die probeert te vinden?

Als je niet op zoek bent naar “tips” dan dit negeren hoor!

Ik heb ook zoiets puzzel gehad. Mijn tactiek was om bij een klein stukje leeg in de puzzel, alle puzzelstukjes te proberen. Dus met de lege middellandse zee beginnen. Stukje voor stukje. Zet 'm op,

Heb dit idd gedaan! Steeds een rijtje ‘normale’ stukjes geprobeerd en daar kon ik uiteindelijk weer de gekkere vormpjes aan vast maken.

16 likes

Ow ik zou je hier zo graag mee willen helpen :hugs:

Edit: hij is al af zie ik!

Laatst deze gemaakt, best pittig doordat het een geschilderde afbeelding is, wel heel leuk!

14 likes

:pray:t2:

12 likes

https://www.blokker.nl/p/king-puzzel-landscape-collection-5-x-1000-stukjes/1399300

Heb deze gekocht. Niet super inspirerende afbeeldingen, maar veel puzzel voor weinig geld.

Idd niet duur! Ik ben zelf niet echt fan van dit merk, naar mijn idee past een stukje soms op meer dan 1 plek, wat knap lastig is als je bezig bent met een lucht of erg donker vlak haha. Hopelijk ervaar jij dat niet

Weer 1 :grin:

13 likes

Haha herkenbaar voor mij, m’n allereerste puzzel die ik maakte was van dat merk en heb ik niet eens afgemaakt omdat de lucht echt drama was. Daarna meteen een mooie van Jumbo gekocht. En wat heb ik voor kerst gekregen van m’n schoonouders… 7 puzzels van king, allemaal met blauwe lucht :partying_face: :partying_face:

Waaauuuuw :star_struck:

1 like

Hahaha… Maak je van alle puzzels maar de helft vanwege de lucht :joy::joy:

Ben achteraf wel blij dat ik hem afgemaakt hebt en er zat toch minder tijd in dan ik vooraf verwacht had haha

Ik ben ook aan het puzzelen geslagen, vind het ontspannend na mijn werk. Ik bedenk me dat ik nog een bon van Bol heb dus ik ga eens zoeken naar meer puzzels.

Ik dacht dat het aan mij lag, maar ben blij dat het niet zo is. :joy: Die lucht was idd drama en stukjes die op meerdere plekken passen.

Mocht je toch graag een goedkope puzzel willen, bij Action verkopen ze die King puzzels voor heel weinig.

Als je pech hebt wel maar met 999 stukjes.

4 likes