ik vind dit echt een prachtige puzzel!
Hoe vind je het soft click systeem?
(andere forummers met ervaring hiermee mogen natuurlijk ook hierop antwoorden)
ik vind dit echt een prachtige puzzel!
Hoe vind je het soft click systeem?
(andere forummers met ervaring hiermee mogen natuurlijk ook hierop antwoorden)
Ik moest even op mijn dozen kijken of ik puzzels heb met het softclick systeem en ik heb er blijkbaar 2. Nooit op dat icoontje gelet, maar dat zijn wel echt de 2 fijnste puzzels die ik heb, met de beste kwaliteit (ook de duurste ). Ik heb alleen geen idee wat in feite is?
Softclick technology – Individual pieces are so precisely made that you can actually hear a soft ‘click’ when you fit a piece into the correct place.
Een soort van rosebud;!;!;!;!;! dus
en woensdag wordt mijn puzzel van het boekenrek fairytale geleverd <3
nog steeds korting bij b.ol com
Oh, grappig, haha. Daar zal ik eens op moeten letten als ik die puzzels nog eens maak . Maar het is wel zo dat je bij sommige puzzels niet helemaal weet of de stukjes nu wel of niet passen (zeker als het grote vlakken van dezelfde kleur zijn). Dat kan best wel frustrerend zijn, maar dat had ik bij deze 2 puzzels niet, heel fijn.
Ik heb tot nu toe alleen maar puzzels van Ravensburger of King gemaakt. En daar zit een groot verschil tussen. Het soft click system puzzelt erg fijn. Stukjes passen goed in elkaar en de kwaliteit van de puzzel is goed. Ik weet alleen dus niet hoe dit verschilt van andere kwalitatief goede merken.
Leuk dat je de puzzel hebt gekocht! Veel plezier alvast!
Wauw wat een mooie!
Ik ben een puzzelnoob maar heb je dit in een canvas gemaakt? Zo ja, wat zijn de afmetingen? Ideaal idee want mijn puzzelmat krult steeds op.
Jaa, puzzel aantal weken terug bij de Aldi gekocht!
Het canvas was de grootste maat die de Action had op dat moment. Mijn 1000 stukjes puzzel past er makkelijk op, die was 50 bij 70 volgens mij. Denk dat het canvas dan ongeveer 60 bij 80 is.
Super, dankjewel!
Deze heb ik met kerst gemaakt met z’n 6en, zooooveel werk, maar zo leuk!
Wat een origineel idee, haha. Wel handig.
Ik ben met deze begonnen. Ik ga proberen hem te maken zonder het plaatje op de deksel te gebruiken.
.
Oeh een puzzeltopic, leuk!
Ik heb eigenlijk alleen Jan van Haasteren puzzels, maar had daar even geen zin meer in waardoor ik maar gestopt was met puzzelen. Nu geinfluenced door dit topic deze twee gekocht
Toevallig net deze puzzel afgemaakt, opende t forum en toen zag ik dit topic.
Puzzel eigenlijk niet zo vaak maar deze hadden we als kerstcadeau gekregen.
1,5 week maar? Ik ben al sinds Kerst bezig (ok, niet heel structureel) en heb nu alleen nog de rand en een paar kleine vlakken van mijn 300 stukjes puzzel