Het leed dat single zijn heet

Ja ook wel duidelijk als hij het zo aan jou over last wat je wilt.
Nee geen contact meer. Doet wel nog pijn hoor. Kon er vandaag weer lekker om janken. Snap gewoon niet goed dat je dagelijks contact met iemand hebt een half jaar lang en dan daarvoor elkaar ook al een hele poos en dat hij het dan wel best vindt zo. Ben ook hele tijd bang om hem tegen te komen maar ergens wil ik dat ook weer want wil weten hoe hij op me reageert. Vind het nu gek om te bedenken dat toen we elkaar voor het laatst zagen, we toen niet wisten dat het de laatste keer was. Die avond zit dus helder in m’n hoofd. Bleg.
Daarnet verveelde ik me even en dacht ik van zal ik Tinder downloaden maar heel grote kans dat ik hem ook daar op tegenkom en dat zou ik al helemaal niet kunnen hebben nu.

Volgens mij was ik niet knap genoeg voor inner circle hahah me ego

Kreeg je geen toegang dan? Met wat voor bericht erbij? Ik weet dat niet meer zo goed. Zag niet zoveel gekkies als op OkCupid bijvoorbeeld en wel een bepaald type, maar zeker geen modellen ofzo :’)

‘Nope’

Nee ik weet niet meer, iets met dat ze m’n aanmelding ontvangen hadden en gingen bekijken en toen nooit meer iets van gehoord.

1 like

Ja ik heb op bumble 1 keer een heel langzaam gesprek gehad, echt jammer want ik vond de app zelf heel leuk!

1 like

Precies. Hij is gewoon wat makkelijker en egoïstischer en ik kan me maar moeilijk losmaken van hem, omdat ik steeds denk hoe t met m zou gaan en wat ie allemaal doet. Ugh. Ik zou een echte relatiebreuk echt niet aankunnen als ik na een half jaar al zo van slag ben:p
Ja, snap ik heel goed. Ik heb het deels meegekregen in het datetopic. Echt een vreemde jongen en snap echt niet hoe iemand zo’n lange dateperiode en soort vriendschap op zo’n manier kan afkappen. Hoe is jullie contact nu afgelopen?

Ik heb laatst ook weer Tinder geïnstalleerd en de leeftijd zo ingesteld dat ik mijn exdate niet kan tegenkomen:p

Ik heb t maar weer gedownload en heb een paar matches gemessaged, even kijken of ze reageren en de vloek is doorbroken haha

Ohboyyyyy op Bumble kun je dus foto’s sturen en dat gaat NA TUUR LIJK bij mn 1e match al mis :joy:

5 likes

Jeppp

Wow, mensen moeten natuurlijk doen en laten wat ze willen maar whyyyyy :weary::joy:

1 like

Door jou gaat het bij mij ook weer kriebelen om Bumble er terug op te gooien. Maar momenteel ben ik zo extreem druk, ik heb niet eens tijd om spontaan te daten. Dan is de lol er wel snel vanaf, als je alleen kan praten.

Denk dat ik in december het er weer op gooi, wanneer het wat rustiger is en de belangrijkste deadlines gepasseerd zijn. Ik kijk er zelfs een klein beetje naar uit, haha.

1 like

Haha ik vind het wel mooi dat de ongevraagde dick pics die @perzikyoghurt krijgt, jou inspireren om het weer te downloaden :rofl:

16 likes

Hahahahah, niet de pics -echt complete afknappers zijn dat-, maar wil gewoon even die spanning van het daten, leuke mannen zoenen etc. :joy:

2 likes

Andere mensen met mij die in het weekend ‘s ochtends alleen wakker worden verschrikkelijk vinden? En nog tips om je (als je veel te vroeg wakker bent) dan minder alleen te voelen? Het is weer zo ver…

1 like

Heb dit weekend zo zwaar zitten soggen. Heb eerder dan de planning Bum.ble er maar weer op gegooid. Heb een match met een leuke gast en hij is tweeling, maar ik raak door de foto’s steeds in de war van wie wie is en nu ben ik bang dat ik zijn tweelingbroer aantrekkelijker vind​:joy::joy::joy::joy:

Oh well, wel leuk tijdverdrijf dit😂

7 likes

Ga weg Zalando

3 likes

ja iehl, net als die reclame voor singles korting bij douglas. prachtig slank opgemaakt lachend met allemaal vriendinnen, lol hebben met elkaar op straat??? nee, met puistencreme ongeschoren alleen op de bank pratend tegen mn kat. dat is mijn single life.

18 likes

Oh vreselijk, die ben ik nog niet tegengekomen hahahha
Ik wist niet eens dat dit een ding was.

1 like

Nou Bruna ik denk echt dat mijn single leven er een stuk beter op wordt als ik het boek van Guus en Dick met 10% korting mag kopen. Joechei

17 likes

In België ja, in Nederland niet. Ik denk dat als het vlak voor Valentijn zou zijn, het er te dik bovenop zou liggen ofzo. Maar volgens mij is Valentijnsdag voor veel mensen zelf ook al wel singles day, haha.