https://www.youtube.com/watch?v=aKtpR3WCyEg Ha, kwam net deze tegen op YouTube.
Leuk! Direct alle filmpjes gekeken
Niks moet natuurlijk, maar ik heb echt geen zin om weer te moeten daten over een tijdje. Ik vond 5 jaar geleden tinderen, chatten en dan een eerste tinderdate wel leuk, maar als ik daar nu over nadenk word ik gewoon al chagrijnig van het idee. Dat stomme geswipe, die stomme gesprekjes, die eerste dates waarbij je thuiskomt van pff zonde van mn tijd. En nu werk ik ook nog eens dus geen idee hoe je dat moet combineren, ik ben laat thuis en moet 22u richting bed.
Heb nu nog totaal geen behoefte om op dating apps te zitten hoor, maar weet dat het na een tijd wel weer opkomt, maar ik probeer het zo lang mogelijk uit te stellen. Eerst moet het vertrouwen in de mens (man) terugkomen denk ik ook, naast de zin.
edit: lijkt me gewoon chill om die hele eerste periode/weken over te slaan. Dat je gewoon vertrouwd met elkaar bent en je je niet hoeft af te vragen of er een 2e/3e date komt enzo en of hij wel terugappt en al die andere onzin.
Dit heb ik ook! Ik had tinder wel vrij snel gedownload om mezelf eraan te herinneren dat er genoeg leuke mannen zijn. Met een paar heb ik toen gepraat en met 1 heb ik vriendschappelijk afgesproken, die zie ik nu zo af en toe. Vervolgens is het een tijdje puur vermaak geweest waarbij ik iedereen naar links swipete tot ik bedacht dat dat niet handig is als ik straks wel wil daten en ik heb alle leuke mannen al weggeswipet ik merk dat het nu beter met mij gaat en ik er geen behoefte meer aan heb om âte kijken hoe de single markt waar ik me tzt op ga begeven erbij staatâ
Edit: vergeet ik nog te zeggen wat ik wilde zeggen, maar hoe dat dat straks moet met een date, vervolgens wel/niet nog een keer afspreken⊠Ik vind veel mensen leuk maar al heel snel alleen vriendschappelijk. Maar om met iemand af te spreken, avondje gezellig te kletsen en dan tot nooit weer ziens is ook zo vreemd? Verbaas ik mij bij first dates ook over. Dan zitten mensen toch gezellig te kletsen en blijft het daarbij. Tuurlijk, je date voor een relatie, maar tochâŠ
Je weet dat toch nooit 100% van te voren? Of het wel/niet klikt op een âhoger niveauâ
Dit is echt exact hoe ik me ook voel. Bij mij is het nu ook uit na een half jaar daten en bah geen zin in die apps. Het liefst zou ik daar gelijk leuk chill mee zijn en lekker op de bank kunnen hangen zonder die datefase van actief dingen doen haha. Maargoed, eerst liefdesverdriet verwerken meh.
Tuurlijk! Heb je helemaal gelijk in. Maar over het algemeen vind ik best veel mensen leuk/interessant, tenminste als ik besluit met iemand af te spreken voor een date. Ik heb nog maar 1x meegemaakt dat dit niet zo was. Maar ik ben dan ook extreem kritisch voor ik met iemand afspreek, dus misschien ligt het daaraan of ik heb gewoon geluk gehad. Dus dan klikt het meestal wel, alleen voor mij nĂšt niet genoeg dat ik een relatie wil.
Ik ben zelf ook heel kritisch hoor! Meestal spreek ik alleen af als ik iemand echt al tof vind. Maar ik heb ook een keer afgesproken met iemand omdat hij maar bleef zeuren
Een vriendin van me vraagt altijd als ik haar zie of er nog boys zijn, of ik een date heb enz. Ik vind het echt vervelend worden? Ze bedoelt het niet verkeerd maar ze weet dondersgoed dat ik nooit date. Als er iets is vertel ik het wel. Ik heb nu gezegd dat het voelt alsof mân vader iedere keer dat ik m zie vraagt of ik al een vriendje heb. Als ze het blijft doen ga ik er wel wat van zeggen.
Ik ben best vaak op 2e of 3e date geweest terwijl ik al lang wist dat ik niks zou gaan voelen. Ga dat in de toekomst ook niet meer doen. Of het moet echt gericht zijn op een vriendschap, maar over het algemeen zit ik daarvoor niet op tinder.
@Marsepein Ahh heb je verhaal niet helemaal scherp, waarom is het over tussen jullie?
Ik vind zoân actieve date fase trouwens ook wel leuk. Moet een beetje een middenweg zijn, vorig jaar ging ik veel te snel naar chillen op de bank (en dan blijf je in dat patroon), dit jaar veel te lang buiten de deur dingen doen (en dan zit je dus niet vaak cozy op de bank). Ergens in het midden lijkt me leuker Beetje van alles.
Hij raakte overspannen en was steeds somber. Ondertussen werkt ie nog 50+ uur per week en doet ie genoeg leuke dingen (goed dat ie dat blijft doen), maar voel me toch niet helemaal eerlijk aan de kant gezet ofzo. Maargoed,we hebben nog wel een beetje contact, maar hij onderbrak dan bv een serieus gesprek omdat ie moest werken en âstraks verderâ en dan komt ie er ook niet op terug. Merk dat ik het losmaakproces erg moeilijk vind. Zeg gewoon dat je me niet leuk vindt ofzo (irl ontkende hij wel dat dit het is). Misschien omdat ik zelf gewoon niet iemand aan de kant zou zetten na een fijn half jaar als diegene me wil steunen. Ik snap zân mentaliteit niet.
Anywayyyy, ik haat daten en heb er geen zin in hahaha. Merk alleen dat er zoân gat is in mân sociale leven nu. Zag hem toch 2/3 keer per week en we deden echt leuke dingen of zaten inderdaad lekker thuis en dan uitgebreid koken en spelletjes spelen/filmpje kijken. Dat mis ik gewoon. En merk nu dat ik echt niet zoân grote sociale kring heb. Moet zelf altijd maar beetje peilen of vriendinnen willen afspreken en dan voel ik me extra eenzaam en verdrietig.
Oke ik spring echt van de hak op de tak hahaha
Ik ben nu ruim twee jaar single en dit gaat bij mij nog steeds in golfjes. Ik zit nu in een enthousiaste Tinderperiode maar heb soms ook weken/maanden alle apps links laten liggen omdat ik er nul zin in had.
Bij mij gaat het ook altijd op en neer. Nu vind ik daten echt weer verschrikkelijk, zit ik op Tinder en Happn gewoon om tijd te doden maar zodra iemand af wil spreken haak ik af. En nu heb ik dan wel iemand van mân studie mee uit gevraagd maar de afwijzing hangt alweer boven mân hoofd en ik ben het alweer helemaal zat, echt haaaaat die onzekerheid haha.
Vinden jullie Tinder echt goed werken? Heb dat echt opgegeven.
Mijn laatste date poging was via Bu.mb.le en ik vond de mannen daar oprecht leuker. Als ik het online daten weer een kans zou geven, zou dat het worden. Hp.pn is nooit succesvol geweest. Maar had daar ook vaker de behoefte om âonzichtbaarâ te zijn.
Ik heb een hele tijd geen tinder gehad, nu heb ik het weer. Bumble vond ik in het begin leuk maar uiteindelijk niet super. Happn ook niet zo. Op Tinder heb ik toch de meeste gesprekken uiteindelijk.
Ik vind Tinder de beste dating app, heb er de meeste gesprekken. En OKCupid is de laatste jaren veel slechter geworden vind ik
Ik heb jaren terug een tijdje Bumble gehad maar dat werkte voor geen fluit: zodra ik begon te praten werd ik unmatched. El-ke keer.
Maar nu woon ik in een andere regio dus misschien weer ns proberen
Ik herken dit best goed! Als ik iemand date en je ziet diegene toch 2x p week, dan is het toch een grote opvulling van je sociale contacten. En ben ook best vaak eenzaam/heb niet veel goede vriendinnen en dan mis ik mân date nog meer. Lees dat je wel nog contact met hem hebt, is het nooit helemaal geĂ«indigd? Denk dat het beter voor âde verwerkingâ is om hem helemaal los te laten.
Ik ken bumble niet. Ik heb mân meeste dates via Tinder gehad, een paar via Happn. OkCupid vond ik stom al leek het concept me leuk, maar zaten rare mannen op en iedereen kon je zomaar aanspreken (of is dat inmiddels veranderd?). Inner circle jaren geleden even geprobeerd. Als je op gladde (zaken)mannen/ballen valt: goede app. Maar niks voor mij.
Ja, klopt. We hadden nog contact, maar merkte dat t meer van mijn kant kwam. Had ook aangegeven dat ik dit voel en dat ik t lastig vind hoe ons contact nu vorm te geven. Hij zei toen ook dat geen contact misschien beter is, maar ik zei dat ik wel contact ook best vind. Maargoed, nu ik niks stuur komt er niks van hem. Ik ga ook niks meer sturen nu, want voor het proces is het beter zoals jij zegt.
Heb jij nog contact met jou exdate? Las ergens in een topic dat jullie weer even appten.