Graag een moment stilte voor alle zielige losers die altijd hun eigen boodschappen moeten tillen en het hele huishouden eigenhandig moeten bijhouden. Met regelmaat anderhalf meter bed in hun eentje moeten verwarmen. En als ik een jurk aandoe moet ik zelf de rits dichtdoen!!! Heb meelij.
Je vergeet het belangrijkste: niemand om wc papier voor je te pakken als je op de wc erachter komt dat het op is. Maar waarschijnlijk ook niemand die lege rolletjes niet vervangt. HmâŠ
Ik ben mijn long-time crush van vorige studie tegengekomen op Bumble! Please mensen, zend al jullie goede energie en bid tot de almachtige Goden voor mij dat hij ook naar rechts swipet. Please universe (En ik weet dat meestal als ik zoooo enthousiast ben over een man het slecht nieuws is, maar het hart wil wat het hart wil )
Ik heb drie weken geleden het contact met mijn scharrel verbroken. Nu heb ik daar spijt van, omdat ik hem (en de seks) mis. Hoewel het echt beter is als wij elkaar niet meer zien, vind ik het vooral in het weekend echt heel lastig om hem niet alsnog een berichtje te sturen.
Voel me sindsdien wel echt alleen. Ook omdat vriendinnen het laatste tijd superdruk hebben, dus die heb ik ook al lang niet meer gezien.
Ik wil gewoon even iemand om tegen te praten en tegen aan te kruipen.
Thank you for making sense. Ik kreeg van iemand een preek dat dit âgrappig en vrijpostigâ was en de vraag wanneer hij het dan had moeten zeggen, omdat mijn borsten nou eenmaal opvallen.
Hoe richten jullie altijd je feestdagen in?
âAls singleâ.
Ik besteed meestal een deel bij mijn zusje en een deel bij familie, maar dit jaar was het plan 2 nachten logeren bij zus maar denk dat ik dat beetje veel vind. Maar als ik dan met kerst alleen thuis ben (al jaren op kerstavond) vind ik dat weer een beetje saai. Sta je dan zielig bij de snackbar op kerstavond :â)
Het lijkt mij zo leuk om met kerst ook iets met vriendinnen te doen of uit te gaan ofzo, maar dat is hier nooit aan de orde. Iedereen druk met partner/eigen gezin/familie.
Had ergens de hoop dat ik dit jaar met mân ex-date kerst zou vieren maarja
Ik heb een paar jaar geleden tweede kerst gevierd met een paar single vriendinnen en dat was heel leuk. Misschien zijn er ook meiden op het forum die dat leuk vinden?