Inderdaad via sms, zijn woorden waren dat er niks meer te bespreken valt en dat hij niet wilt praten.
Terwijl dit bericht echt uit het niets kwam, geen enkele aanleiding geen ruzie geen problemen gehad helemaal niks.
Ik wil even zeggen dat ik je verhaal een beetje hebt gevolgd hier en dat ik het mega knap vind hoe je nu op de situatie terug kan kijken. Ik zit/zat zelf in een lastige situatie (een beetje soortgelijk maar toch ook weer heel anders, ik herkende vooral die hele heftige verliefdheid en hoe je er dan tegen aan kijkt) en heb nog steeds heel veel verdriet ervan. Hoop dat ik het binnenkort ook gevoelsmatig echt kan afsluiten net zoals jij hebt gedaan en dan sterker uit deze afgelopen bijna 10 maanden komâŠ
Wow na vijf jaar zoiets uit het niets? Jezus wat een laffe move, hij is je echt wel wat meer context verschuldigd. Sterkte!
Dat zocht ik eigenlijk maar kon het niet vinden. thnx!
Het is members only, weet niet of je erin kunt. Ik kan je aantal posts niet zien helaas.
Ik heb het gevonden! thnx
Ah oké, de afstand dus. Ik weet niet precies hoe lang je hem al kent, maar soms moet het ook nog een beetje groeien. Misschien heeft hij daar wat meer tijd voor nodig?
Maar in elk geval ga je hem dus weer - na drie kwart jaar smachten hahaha - zien toch? Fok je zelf niet op met je twijfels, en probeer er toch met zo min mogelijk verwachtingen in te gaan (dat het per se iets moet worden of zo). Kijk ook vooral of je het zelf leuk vindt. Mocht je er echt hinder van ondervinden van het idee dat hij het minder leuk vindt kun je er altijd mee stoppen En misschien pakt het juist heel leuk uit en ziet hij dat jij elke afstand waard bent haha!
Ik ben nu +/- 2 jaar single en heb tussendoor best wel wat scharrels/one night stands gehad maar daar was ik helemaal klaar mee. Nu sta ik dus al zolang droog dat ik net voor het eerst een vibrator besteld hebđ€·đŒââïž
Jeetje heftig. Wat zwak van hem om het via SMS te doen.
Goed van je dat je het nu even rust geeft, als je nu druk op hem gaat leggen gaat hij je waarschijnlijk nog meer pijn doen. Jij bent sterker!
Enjoy! De egf classic?
I feel you. Ben ongeveer een half jaar vrijgezel en heb onlangs ook mân eerste gekocht (niet de EGF classic haha), prima aankoop
Maar zit momenteel in de fase dat ik toch wel heelll graag even een echte man wil. Heb dus nog helemaal niet gescharreld o.i.d. en vind datingapps tot nu toe echt helemaal niks (kost hartstikke veel tijd, kan helemaal niet beoordelen of ik iemand leuk vind vanaf een foto, saaie of gewoon geen gesprekken, ineens geghost - hoort er allemaal bij i guess maar aint nobody got time for that).
Had laatst een leuke man ontmoet en een beetje contact gehouden maar dat lijkt nu helaas toch dood te bloeden. Dat was het dichtstbij enige actie ik in tijden ben geweest dus nu ben ik super gefrustreerd.
@Sawadee Wat ontzettend naar zeg, heel veel sterkte!
Bedankt! Die verdrietige periode is heel zwaar, en het lijkt ook best eindeloos hĂš. Maar goed van je dat je in ieder geval optimistisch bent, dat is al het halve werk. Hopelijk gaat het snel beter met je en je mag altijd even een PB sturen als je je verhaal kwijt wilt. Dikke knuffel!
@Sawadee ik stuur je heel veel goede energie vanaf hier. Zorg goed voor jezelf!
Vandaag weer mijn favo uitspraak gehoord: âJe EiSeN zIJn FoCkiNg HooG, jE VeRwAcHt DaT iEdErEEn HeTzElFdE iS aLs Jijâ. Dit vind ik ook zo seksistisch of zo, want de eisen van mannen worden nooit te hoog gevonden.
Haha nee wel naar gekeken maar toch voor een andere gegaan! Wellicht dat ik die ook nog een keer een kans geef.
Over die man waarover ik vorige week vertelde:
Hij had op onze date toen ook meerdere keren gezegd âwoonde je maar hier blablaâ. Dus ik had er vaak aan gedacht afgelopen week, en ik weet diep van binnen gewoon dat het niet gaat werken. Hij vind dat afstand te ver, heeft dat meerdere keren benadrukt sinds we daten en nu woon ik toevallig even in de buurt, maar normaal niet.
En dus heb ik hem geappt. Heb gezegd dat het me beter lijkt om niet, zoals hij voorstelde 2 wk geleden, nogmaals wat te drinken samen. Ik moet niet denken âmisschien verander ik zijn gedachte welâ, want die kans is zo klein en het maakt me niet gelukkig. Heb ook heel eerlijk gezegd dat ik het echt leuk vind met hem, maar weet dat ik hem erg zou gaan missen als ik weer weg ben. En dat ik weet dat voor hem de afstand te ver is wat ik echt wel snap, maar dat vaker afspreken het voor mij moeilijker zou maken.
Ik vind t mega moeilijk om me âblootâ te leggen, het voelt zo kwetsbaar. Maar aan de andere kant denk ik, als je eerlijk tegen iemand bent kan je het bijna niet verkeerd doen. Vind het supermoeilijk ook om er zelf voor te zorgen dat ik hem niet meer zie, maar ja.
The single life continues haha
(dit is ook een dateleed maar aangezien ik het hierover had gehad in dit topic, leek dit me een betere bestemming)
Meh ik voel me zo onzeker en verdrietig.
Ik was/ben een half jaar aan het daten met een jongen, laatst zei ie dat ie exclusief wilde gaan en dat eigenlijk in de praktijk ook al was. Ik had daar soms mân onzekerheden over, maar dat was achteraf nergens voor nodig. We doen t verder wel rustig aan, omdat ie een lange relatie heeft gehad die m veel gekwetst heeft. Verder weet zân moeder van me, ken ik veel van zân vrienden enzo. Tegen een collega noemde hij ons een beginnende relatie.
En dan vandaag zegt ie dat ie zich weer verdrietig voelt over zân ex. Dat voelt als zoân klap in mân gezicht en ik zeg dat ik me er onzeker door voel en dat ik het gevoel heb dat wat wij hebben minder is dan wat ie met haar had. En dan zegt ie alleen terug dat hij niet vergelijkt. Dat is toch totaal geen bevestiging? (Dit is over de app trouwens).
En nu voel ik me super verdrietig en ga ik zelf in een negatieve spiraal zitten met mân gedachten. Dit is voor mij namelijk het eerste dat een beetje in de buurt van een relatie is gekomen en ik ben al 29. Ik voel me echt gefaald in de liefde. Met die jongen voelde het oprecht en liefdevol, maar nu voelt het alsof dat het niet was. Alsof dit minder is dan wat hij gekend heeft, dat ik niet goed genoeg ben.
Verdrietig voelen over je ex hoeft niet te betekenen dat hij jou niet goed genoeg vindt. Ik heb een scharrel en we zijn iets te serieus inmiddels voor scharrels, en hebben allebei een lange relatie achter de rug. Wij praten heel erg veel over onze exen en ik vind het zo fijn dat dat kan. Ik heb nog heel vaak intens verdriet over mijn ex. Ik mis hem ontzettend en ik blijf het moeilijk vinden hoe alles gelopen is. Maar ik wil hem absoluut niet terug en hoe langer ik met mijn scharrel ben, hoe meer ik zie hoeveel eigenschappen hij heeft die ik graag in mijn ex had gezien. Op sommige vlakken is het misschien minder, maar op de meeste veel meer. Dus ik ga mijn scharrel juist alleen maar leuker vinden door hem met mijn ex te vergelijken, maar dat zorgt er niet per se voor dat mijn verdriet over mijn ex ook weg is.
Heb je zelf een lange relatie ooit gehad of een pijnlijke breuk? Ik denk dat het heel lastig is om de gevoelens de begrijpen als je het zelf niet hebt mee gemaakt. Het zijn soms echt ingewikkelde gevoelens. Ik vind het ook gek hoe ik tegelijkertijd verliefd op iemand kan zijn Ă©n gemis van mijn ex kan voelen. Maar toch wil ik de situatie niet anders dan hij nu is.
Nou goed, warrig berichtje misschien maar ik wil maar zeggen dat het missen of verdrietig voelen over een ex Ă©cht niets over jou hoeft te zeggen. Je kunt exen niet uit wissen en het zegt veel over hem als hij haar nog mist. Dat geeft aan dat de liefde diep ging en dat hij in staat is zoân relatie te onderhouden. Dat lijkt me ook fijn om te weten, toch?
Je kunt ook naar hem uiten dat je het lastig vind om over zijn ex te horen en dat je daar een beetje onzeker van wordt. Misschien kan hij je dan ook wat geruststellen.
Edit: sorry dat heb je dus al gedaan. Ik kan me voorstellen dat je zijn reactie niet geheel geruststellend vind maar ik vind hem ook niet heel alarmerend. Misschien heeft hij gewoon nog veel te verwerken en maakt dat hem een beetje verward over alles wat er met jou gebeurt en komt het ineens te dichtbij, is hij bang weer opnieuw gekwetst te worden en rakelen de gevoelens voor jou nog wat overwerkte zaken op.
Wat lief dat je zoân uitgebreid en open reactie hebt gegeven. Het zet wel wat dingen in perspectief.
k heb nog nooit een lange relatie gehad, dus ik weet ook niet hoe het is. Ik heb ook zeker bij hem aangegeven dat ik er onzeker van word, maar dan is zân reactie dat ie niet aan het vergelijken is, wat ik dan niet heel geruststellend vind. Hij is wel bevestigend tijdens dates dat ie t leuk met me heeft, maar op zulke cruciale momenten ontbreekt dat dan en dan voel ik me nog onzerkerder, want hallo waar blijft de bevestiging? Kan hij die niet geven, omdat ie het niet zo voelt met mij? Dan schiet ik erg door in ze onzekermodus.
Ik vind het het met mijn eeuwige single achtergrond heel lastig om te snappen dat die gevoelens naast elkaar kunnen bestaan. Dat je zegt dat je je ex ontzettend mist, maar je date ook geweldig vindt. Ik vind dat echt heel verwarrend haha. Voor mij voelt het alsof ik dus niet goed genoeg ben om hem zn ex te doen vergeten, dus ik leg het gebrek bij mezelf neer.
Maar dat is dus net wat @Cozycute zegt, het is geen gebrek. Jij en zijn ex bestaan naast elkaar, jij vervangt haar niet.