Het leed dat single zijn heet

Haha das lief. Maar daar geloof ik niet echt in eigenlijk (dat het vanzelf komt). Het is ook niet op dit moment, maar nooit.

Wat niet is, kan nog komen. vaak op een moment dat je het niet verwacht. Wat hierboven al gezegd wordt, ga niet aan jezelf twijfelen. Er komt vast iemand op je pad.

Je komt hier op het forum in ieder geval over als een leuke,lieve meid!

Ik snap dat je het goed bedoelt hoor, maar ik vind zulke uitspraken vaak een beetje de plank mis slaan. Het suggereert aan de ene kant dat je blijkbaar niet ‘af’ bent als single ofzo? En aan de andere kant, het is toch helemaal niet zo vanzelfsprekend dat iedereen uiteindelijk iemand vindt? Ik ken mensen die hun hele volwassen leven tot nu toe (zo goed als) vrijgezel zijn geweest, wie zegt dat ik daar niet ook bij hoor?

20 likes

Maar ik twijfel niet aan mezelf. Ik doe namelijk niks verkeerd en ik vind mezelf een leuk persoon over het algemeen.

Sorry maar ik geloof hier gewoon niet in :woman_shrugging:t3:

@Dombo ja dit bedoel ik. Meestal ben ik er oke mee hoor maar heb even een eenzame week en nu vind ik het ff kut.

Voortaan maar ff een disclaimer erbij zetten als ik hier iets post.

7 likes

@monkeyslut gewoon lekker kut vinden en balen, is ook kut
Heeft verder nergens mee te maken, maar ik vind je ook een vet leuke forummer! Een van m’n favo’s. Ik hoop van harte voor je dat er snel eens een keer wel een leuke vent op je pad komt!

2 likes

Ja ook heel normaal, denk ik, ook al ben je het grootste deel van de tijd wĂ©l tevreden met je (single) leven en twijfel je niet aan jezelf. Herken 't ook wel van sommige momenten terwijl ik me verder momenteel top voel, over het algemeen. Maar het zijn maar weinig mensen die echt per se alleen WILLEN blijven, denk ik (kan zelf maar Ă©Ă©n zo’n persoon bedenken in ieder geval). Dus ook niet gek om er soms van te balen. En het weer is natuurlijk echt ook perfect nu om tegen iemand aan te hangen. Ik zwelg er meestal maar gewoon even in (nu bijvoorbeeld), in de wetenschap dat het ook altijd weer over gaat :slight_smile:

Denk overigens wel dat er genoeg mensen zijn die je zien zitten hoor, wat @Amphitrite zegt, het zijn alleen jammer genoeg niet altijd de mensen waarvan je het weet, of die je op het goede moment tegenkomt, of die je zelf ziet zitten (case in point: die een beetje eager jongen van laatst, toch? :upside_down_face:). Komt naar mijn mening inderdaad best wat geluk bij kijken en soms duurt het echt tergend lang (of gebeurt het wellicht nooit). Hoorde toevallig laatst van een kennis die achterin de 30 is, een traject in ging om alleen een kindje te krijgen, en nu voor het eerst in haar leven iemand heeft ontmoet met wie het serieus wat lijkt te worden. En de moeder van een vriendin kreeg haar samen met een man met wie het snel stuk liep, had daarvoor nooit een relatie en heeft daarna pas achterin de 50 opnieuw een relatie gekregen. Zijn niet echt de standaardverhalen maar vind ze wel altijd leuk. En hoop zelf ook wel iemand te ontmoeten op den duur, maar ja, meer dan af en toe eens op date gaan en er een beetje voor open staan kan je er toch niet aan doen, dus maar gewoon moedig voorwaarts en soms even balen.

Ik wilde sowieso in dit topic komen posten want ik ga dit weekend weg met twee stellen, haha (twee vriendinnen en hun vriendjes), het wordt vast super gezellig maar ik voel me wel lichtelijk het vijfde wiel in deze situatie :+1:

h0CC556EF

9 likes

@lapzwans Ah dat is lief, insgelijks!

@Opperhoofd jij ook bedankt voor je lieve reactie. En sterkte dit weekend haha.

1 like

Waarom bestaan er geen films/chickflicks over een kick-ass babe die forever single is, maar gewoon lekker doet wat ze wilt en een awesome leven leidt?

Het gaat altijd of over vrouwen die twee aanbidders hebben waar ze maar niet tussen kunnen kiezen (zelfs mijn spirit animal Bridget Jones overkomt dit), bitchy carierevrouwen die geen tijd hebben voor de liefde maar uiteindelijk toch vallen voor een of andere tuinman, en als er dan toch een eeuwige single in een film zit is het meestal iemand die bang is voor haar eigen spiegelbeeld (en op het einde alsnog de liefde van haar leven op tumblr vindt).

Waar zijn mijn rolmodellen? Waar zijn mijn cheesy films die me er niet constant aan herinneren dat ik de enige forever alone loser ben terwijl in films zelfs de meest hopeloze gevallen liefde vinden? :cry:

20 likes

He bah voel me vandaag opeens zo alleen ofzo. Niemand appt me ook vandaag dus beetje eenzaam ofzo opeens? Naja gaat wel weer over, heb ook vakantie terwijl niemand anders vrij is, saaaai

3 likes

Ik heb ook een lonely dag. Mijn vriendinnen zijn op dubbeldates en gaan lekkere weekendactiviteiten doen met hun vriendjes, zijn happy met hen, maken toekomstplannen. Ik wil ook verliefd zijn en op zondag lekker arm in arm wandelen en daarna samen koken en kneuterig doen. Mehhhhh!

Edit: en yep ik ben terug in dit topic, het single leven gaat niet altijd over rozen

4 likes

Ook ik kan wel een knuffel gebruiken
Van wie krijg ik er 1 ?

1 like

Eugh ik heb dit gevoel ook heel vaak :cry: Ik ga er ook gewoon niet van uit dat ik iemand tegen kom met wie ik een hypotheek kan delen en vind het ook delusional om te denken dat het wel zal gebeuren

2 likes

Ik wil hier eigenlijk niet meepraten want ik vind het wel prima om single te zijn. Maar als ik dan denk aan de toekomst, dan vraag ik me af of ik wel ooit een relatie krijg.

4 likes

giphy

jaaa ik ook meh

Ik ben de laatste tijd wel vrij oke met hoe het nu gaat (toch tegenover enkele maanden geleden) maar zondagen blijven vaak zo saai alleen

Heb wel een leuke jongen leren kennen maar nog lang niet in een fase dat we samen melige zondagen hebben, komt ook niet vaak tot daar bij mij

Sterkte! Verwarrende tijd altijd zo’n begin van single zijn. Zeker met zo’n bericht. Neem je tijd en ik hoop dat je omringd wordt door lieve vrienden en familie op momenten dat jij daar behoefte aan hebt!

1 like

Denk dat dat voor hem ook een beetje coping is. Zijn relatie is uit, hij is plots weer single, hij denkt dat het goed gaat met jou en jij weer happy gaat daten. Een kat in het nauw maakt rare sprongen.

5 likes

Ik vind dit niet zo raar eigenlijk? Dat hij op een dating site zit, kan ook zijn om zijn ego een beetje uit te deuken nadat jij het uit hebt gemaakt. En misschien denkt ie dat ie toch verder moet, maar zou hij het liever anders zien. Beide kunnen toch waar zijn? (Dat ie je terug wil en dat ie actief is op een dating app).

2 likes

Maar wat bedoel je precies te zeggen? Denk je dat hij tijdens jullie relatie ook al actief was op dat dating platform?
En als ik de tijdlijn goed begrijp heb je het afgelopen vrijdag uitgemaakt, en dan denk ik ‘dagenlang op je inpraten’, wanneer was dat dan? Dit weekend neem ik aan. Ik weet natuurlijk niet wat er allemaal speelde tussen jullie, maar in de paar dagen dat het uit is kun je misschien nog niet van iemand verwachten van zijn acties en emoties consequent zijn. Ik zou me er niet zo veel van aan proberen te trekken, jij hebt het uitgemaakt en wat hij zegt over hoe jij nu verder moet is niet zo relevant. Misschien is contact verbreken een optie? Want wat heb je er nu nog aan om van hem te horen?

3 likes