Het leed dat single zijn heet

afbeelding

2 likes

Aaaaaaw!!!
Ja kom maar naar Australie & Nieuw Zeeland.
Daar heb je elke dag een andere vent als je wilt :grin:

Maar goed ik ben nu best wel braaf en heb alleen maar seks met n fucking Nederlander ffs, ook nog eens mā€™n huisgenoot.

Wil je meer weten? Let me knowwwww

3 likes

Hahaha, nee ik kom wel aan Mn trekken hoor! Maar ik moet ooit nog naar NZ ja.

Maar forummers hadden het idee nav Mn eerdere post dat ik hier de Pitbull international love Mr woldwide lover was en dat valt vies tegen, dus ik dacht als ze een rolmodel zoeken in dat opzicht ben jij daar wel de forumbaas in!

Maar leuk! Is na een tijdje ook wel eens gezellig toch?

Jaaaa ik heb heel wat nationaliteiten gedaan! :grin:

En kan je zeggen, het is niet teleurstellend.
Aaaaah. Maar mā€™n Hollander is echt t einde, hij is n snowboard instructor.
Maar sta altijd ā€œopenā€ voor andere hihi.

1 like

Hahaha oke, ik moet heel goed nadenken.

Mensen die ook echt in het buitenland wonen:

• Letland(3x)
  • Geboren in India, maar daarna naar de Uk verhuist
  • Canadees
  • Canadees die in CuraƧao woonde maar met Chinese roots
  • Oezbekistaan

Nederlanders met buitenlandse roots

• half IsraĆ«lisch
  • half Brits, maar geboren in Taiwan
  • half Koreaans
  • Colombiaan
  • LibiĆ«(uit mijn hoofd)
  • zuid-afrikaan
  • half Marokaans/zuid amerikaans

Ik denk dat ik er nog wel wat vergeet en dan is dit nog maar de lijst waarmee ik seks heb gehad, niet eens waarmee ik heb gedate(dan heb je echt een wereldkaart vol)

7 likes

Nice!

Mijn sekslijst is niet indrukwekkend, maar qua zoenen heb ik iets van 40 nationaliteiten? Heb heel zuid-Amerika behalve Bolivia en Guyana. En een groot deel van Europa.

7 likes

Hahaha ik lees echt indrukwekkende dingen hier. Soms voelt het alsof ik achterloop omdat ik nog single ben, maar nu voelt het bijna alsof ik achterloop omdat ik nog niet tot de 5 nationaliteiten kom :joy:

8 likes

Brit
Amerikaan
Canadees
Australiƫr
Colombiaan
Kiwi

Nou eig niet zo heel spannend :joy:
Kiwiā€™s zijn trouwens de beste.

2 likes

@Oprah Ik heb ook een tijdje met een kiwi gedate maar hij was een beetje een nerd en achteraf denk ik echt ā€˜queā€™?

Verder ben ik blijkbaar echt een stuk nationalistischer bekrompen dan ik dacht want heb alleen verder gezoend met een Ier, een Peruaan en een Nederlandse man met Surinaamse roots. Verder alleen Hollandse boeren.

3 likes

Ik zei het toen ook al, maar dat was echt mijn favo post. Moet er nu weer hard op om lachen :sweat_smile:

Oeee mag ik ook meedoen???

Portugees
Amerikaans
canadees
Engels
Schots
Australiƫ
Frankrijk
Duits
Slowaaks
Zweeds
Bosnisch
Uruguayaans (??Zeg je dat zo?)
Italiaans
Argentijns

5 likes

3 Brazilianen en 3 Fransmannen ik heb denk ik wel een bepaalde voorkeur.

3 likes

20 stempels hier, ik doe op reis graag veldwerk en houd van single zijn.

11 likes

Jezus ik ben echt zoā€™n loser die alleen maar tatta pik heeft gehad.

27 likes

Ik was as we speak info aan het opzoeken over Work&Holiday in NZ. Good to know :smirk:

(zeg ik nu heel stoer, maar als het er op aankomt, gebeurt er waarschijnlijk weer niks haha)

Ff Tinder aanslingeren, vooral in de grote steden/Randstad is dat echt expat paradise.

2 likes

Of een half jaar in het buitenland wonen, helpt ook ontzettend goed voor de ranking! Of even een paar maanden backpacken :stuck_out_tongue:

3 likes

Ik vind het altijd eng als mannen geen Nederlands spreken, ben dan bang dat ik me niet goed uit kan drukken en dat alles mis gaat :no_mouth:

2 likes

Gewoon doen!! ik heb het geweldig hier atm. :grin:

@Morganfreeman
Mag ik je overtreffen? Met 3 verschillende nationaliteiten tegelijkertijdā€¦ holyyyy

2 likes

Het is toch super ouderwets om je te schamen voor het aantal seks partners? Juist fijn dat je zo hebt genoten!

3 likes