Het leed dat single zijn heet

Heel mooie post! En interessante discussie hier! Heb jigsaw ook gekeken net (naar aanleiding van dit topic) en denk dat hij mensen wel afschrikt met zijn vegan-haat haha.

Vind delen van zijn show wel mooi. Ik zat ook in relaties waarin het makkelijker geweest zou zijn om door te gaan ipv te stoppen, en zodra ik daar dan over nadacht wist ik eigenlijk dat het klaar was en ik de ‘pleister’ rap af moest trekken, dat dat beter zou zijn voor ons allebei. Hoop dat er een keer een relatie komt waarin ik dat niet krijg! Maar nu eerst lekker alleen zijn, het gevoel niet afhankelijk te zijn van iemand vind ik zelf het belangrijkste startpunt voor een gezonde relatie. Gun iedereen dat ook echt, om daar eens achter te komen (dat je het prima alleen kan en dus niet uit afhankelijkheid of angst voor het onbekende bij iemand moet blijven, iemand moet wel wat toevoegen).

1 like

Had dit echt ff nodig

Iedere keer trap ik weer in de val die “de man” heet.
Dan rij ik door de stad en dan mijmer ik over een leuk huis samen of samen eten en dan moet ik concluderen dat het gewoon nu even niet zo is en wanneer het wel gaat gebeuren, geen idee…

4 likes

Dit heb ik ook heel erg! Dan ga ik fantaseren over samen avonturen beleven en samen plannen uitvoeren. Dat kan ook prima in je eentje, maar samen is dat toch beter te behappen en je kunt dan het enthousiasme delen. Tegelijkertijd weet ik ook dat de liefde niet zaligmakend is :full_moon_with_face:

1 like

@Sjern gaf ooit de tip om ook de rug van je hand te gebruiken, dan kan je ook bij stukjes waar je met gedraaide hand niet helemaal bij kan :biggrin:

4 likes

Hahaha dit soort dingen zijn echt het enige singleleed dat ik heb, naast familie en andere mensen die een single persoon altijd moeten ondervragen maar ben inmiddels goed getraind in kutopmerkingen teruggeven.

Herken dat hierboven ook totaal niet, dat je baggage hebt en de ander ook en dan gaat settelen ofzo, ik heb gewoon een leuk leven en als dat nooit met een vaste partner is dan is dat prima en als dat wel met een vaste partner is dan moet ie van Fucking goeie huizen zijn want ik heb het gewoon echt goed met mezelf en heb steeds hogere eisen. Nu heb ik vaak een man voor een tijdje en persoonlijk vind ik dat ideaal, wel de lusten en niet de lasten.

13 likes

Ik zou er ook echt zo in willen staan, maar ik heb dus het idee dat mij dat niet gaat lukken omdat ik ook een kinderwens hebt en je daarbij nou eenmaal afhankelijk bent van een ander (of ja,ik zou dan ook een gezin willen, ik zou niet bewust alleen voor een kind kiezen denk ik). Misschien verandert dat nog, maar dat maakt wel dat ik het lastig vind er zo in te staan als jij.

1 like

Nouja ik ben 28 dus niet superjong, maar heb nog 10 jaar. En anders niet, liever niet dan in een slechte relatie. Zoveel stress.

4 likes

Ik zou graag jouw levenshouding overnemen, hoe duur?

8 likes

@Zemraluani ja wanneer geef je een online training op insta? Krijg ik er dan ook een gratis planner bij om al mn minnaars in verschillende wereldsteden in bij te houden?

4 likes

Ik wil net zeggen, ik ken best wat vrouwen die twee kinderen en een volwassen kind erbij hebben :roll_eyes:.

6 likes

Bel ff ome Duo en settel Mn schuld, zo’n €30.000

3 likes

Ik heb alleen hele onethische tips. Qua wereldsteden en minnaars verwijs ik je naar @Oprah die is daar de master in (dit bedoel ik positief!)

4 likes

Ja ik heb echt núl behoefte om na te gaan denken voor iemand anders. Je hebt twee ogen en niks mis met je handjes en benen (tenzij ik een piraat trouw), ga mij niet lastig vallen met wanneer, hoe, waarom, wat er gedaan moet worden.

Word al opgefokt als ik eraan denk dat ik een volwassen vent achter de broek moet zitten, ook als ie verder heus heel leuk is. Heb allang genoeg met huisgenoten geleefd om me te ergeren aan een ander zn gewoontes, lui- en laksheid en wedstrijden “hoe lang kan ik geen wc papier kopen voordat het magischerwijs verschijnt”

10 likes

Pffff dit inderdaad. Ik wil alleen iemand als hij m’n leven makkelijker maakt. Geen interesse in iemand die lastiger maakt. Dat doe ik zelf wel.

12 likes

(ik weet dat deze reactie super oud is maar ik zat te scrollen)

Grappig, ik ga ook naar mijn 3e studiejaar met een serieuze relatie waarmee ik prima zou kunnen trouwen en ik overweeg juist om het uit te maken omdat ik nog student ben en van mijn vrijheid wil genieten. Zo zie, gras is altijd groener aan de overkant.

Dit laat me denken aan een van de grappigste posts die ik ooit van jou gelezen heb, iets met een zuid amerikaan en een hoed? Ik weet het niet meer precies maar @grace was er ook bij betrokken

Edit: echt aan t graven in mn brein maar iets met op stap gaan en aangetrokken worden tot kleine mannen met hoeden terwijl je vriendinnen denken dat er echt wel wat beters te fixen valt (aka story of my life)

1 like

OH door de hoeden weet ik waar je het over hebt hahahaha:

10 likes

Lollllll het was jij met de fedora dus, zat al te graven in Mn herinneringen naar een verhaal met een hoed, bij mij is het altijd

ziet een dikkig type met een Gucci item
tenor%20(1)

~ 2 minuten later ~
afbeelding

17 likes

Hahaha tranen over mijn wangen ff aan mn vriendinnen laten weten dat ik niet de enige ben

3 likes