Het leed dat single zijn heet

Letterlijk al deze dingen ja! Echt BAH.

Ook irritant: van die halve kennissen die je 100 jaar niet hebt gezien en die er dan als tweede vraag (na “hoe gaat het?”) “En HoE iS hEt MeT jE LiEfDeSlEvEn” eruit gooien. Ik heb bedacht dat ik de volgende keer gewoon acuut in huilen uit ga barsten. Dat zal ze verdomme leren!

8 likes

Jaaaa dat!! Dat zijn altijd mensen die je eens per jaar op een verjaardag ziet. En idd die vraag of met een vette knipoog erbij: “Hoe gaat 't met de mannen???!!!”
Volgende keer heb ik zo’n zin om zulke mensen een debiel antwoord te geven of om ze te shockeren. Zo van: “Poeh geen relatie hoor, heb bijna elke avond een ander tussen mijn benen, veel afwisselender.” Of dat ik verzin dat ik celibatair leef. Bah, kots zulke vragen zo uit!

8 likes

Haha thanks voor deze post, nu weet ik wat ik de volgende keer ga antwoorden!

1 like

Doeee!! Ik doe het ook volgende keer en dan kom ik hier de reacties posten. Jij ook? :joy:

Haha yes is goed! :joy:

1 like

Ik heb dat weleens gedaan toen ik het echt beu was (en ook een beetje dronken). “Relatie wat, ik neuk gewoon rond momenteel.” Toen waren ze wel heel gauw uitgepraat. Maar als je dat bij de verkeerde doet krijg je zo iemand die al je dirty single details eruit wil peuteren ewwwww.

3 likes

Hahaha love dit!!! :joy: oeh en over dat laatste had ik nog niet nagedacht… Nou ja zie ik dan wel weer :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Oh das echt goeie! Ik hoor ook weleens “hoe kan zo’n leuke meid nog single zijn?” En ga vanaf nu zeggen “duurt niet lang meer, mijn top-10 aanbidders zijn momenteel in een strijd om mijn hand verwikkeld.”

5 likes

Ja ik ben het hier echt helemaal mee eens. Ik heb ook een tijd een relatie gehad met iemand waar ik uiteindelijk misschien een soort verliefd op werd maar ‘t is nooit echt het geweest en uiteindelijk ging het ook om die reden uit. Alleen alle jongens waar ik echt enorm verliefd op was, dat liep echt altijd mis. Is het te verenigen?

Ulgh ik wil een vriendje!! Ik wil kussen en knuffelen en verliefd zijn. Ik heb al een half jaar geen seks gehad want ik kan dat jammer genoeg niet met iemand die ik niet leuk vind. En ik kom gewoon niks tegen en vind niemand leuk, ik zie altijd wel iets wat me tegen staat of beter gezegd ik ZOEK er wel naar. Ik heb Tinder verwijderd want ben dat na 4 jaar gewoon echt zo zat, dat hele spelletje. Ik zit gelukkig wel weer wat beter in m’n vel, voel me minder slecht over mezelf, dus heb niet meer echt die gevoelens van ‘Ooh natuurlijk ziet niemand mij zitten’, maar ik hoop dat ik snel iemand tegen kom!!

1 like

Like voor herkenning. Had het er gister nog over met een vriendin, ik kom zelden iemand tegen die ik interessant vindt. Zij is echt zo iemand die altijd relaties heeft gehad, zodra het uitging snel iemand nieuws ontmoette, verliefd werd en dat het ook wederzijds is. Ik breek hier echt mn hoofd over hoe dat werkt.

Verder gaat het met mij ook goed, ik vind het ook wel prima. Maar heb ook wel weer zin om te daten.

4 likes

Je hebt je crush!!! Haha ik vind echt dat je even de drempel over moet

1 like

Ja I knooow. Dat is dus de eerste persoon in een jaar ofzo. Ik ga het wel doeeeen maar is eng :nerd_face:

Ja vet leuk, ik zou het vanavond doen na een paar bakkies en dan telefoon rest van de avond op vliegtuigstand. Zorgen voor morgen!

1 like

Ik wil oorbellen in die ik niet zelfstandig dicht kan doen. En daarstraks ging het slot van mijn badkamer heel stroef dicht en dacht ik ineens, wat als-ie niet meer open was gegaan? Misschien dat na 4 dagen mijn ouders met de sleutel waren binnen gekomen maar toch een heftig idee.

Tot zover mijn leed. Of tenminste, een selectie :relieved:

Het voordeel van alleen wonen is wel dat je de deur van het slot kunt laten. Toch? Ik ben ook altijd meteen bang als ie niet helemaal/meteen open gaat

2 likes

Ohja. Duh! Het stomme is, ik bedacht dit vanmiddag toen mijn vader aan het klussen was in huis en ik zat te plassen met de deur op slot. Raakte echt in paniek van het idee.

Maar nu je dit zegt denk ik, wtf, ik doe inderdaad nooit de deur op slot als ik alleen ben.

Ok. Slecht verhaal dit. Maar goed dat je me helpt herinneren :joy:

3 likes

Automatisme :slight_smile:

Ik heb zoveel vakantieplannen op mijn lijstje staan die ik met mijn toekomstige vriend wil gaan doen…

Er is alleen geen vriend in velden of wegen te bekennen dus voorlopig blijf ik dromen

10 likes

like voor de herkenbaarheid!

Nee, niet wachten! Je leven is nu en begint niet pas als je een relatie krijgt! Waarom zou je nu niet al die leuke vakanties mogen doen? Omdat je ze dan niet meer met de partner kan doen? Dan vinden jullie echt wel andere plekken hoor!

En wat nou als je pas over 10 jaar iemamd vindt en dan blijkt dat hij al die reizen al heeft gemaakt omdat hij niet heeft stilgezeten afgelopen jaren. Alleen, met vrienden, familie of groepsreis. Als jij mooie reizen wil maken moet je dat nu doen!t

15 likes