Heerlijk, ik ook een uur op zaterdag bij de grootste kringloop van Nederland.
Welke is dat?
R.ataplan in Ypenburg in DH
Ik was vorige week 30 min en ga komende donderdag een uur. Heb er weer zo’n zin in! Ben erg ziek geweest en kon maanden niet naar buiten, dit voelt echt als een mega cadeautje dat ik zélf op de fiets naar de kringloop kan.
Kringkoopjes van afgelopen weekend:
4 shotglaasjes, kaarsenhouder, plantenpotje met uil, 2 eierdopjes en het lelijkste tasje ooit, waarvan ik de hengsels ga gebruiken om zelf een tas te maken. Samen voor €7,6!
Ik ga straks een uur naar een andere kringloopwinkel dan vorige week! Ze hebben ineens ontzettend veel plek, zo fijn. Hoop nog steeds dat ik de perfecte rotankast of vintage bureau tegen het lijf loop.
Tasje vind ik wel leuk hoor.
ik ook
Ik ga de hengsels eraf halen en het dan weer doneren. Is van gerecycleerd plastic gemaakt, dus hoop dat het in de volgende ronde terechtkomt bij iemand die het wel mooi vindt
Edit: er is nog iemand fan
Ik ga vanmiddag ook nog een keer! Dit keer mag je een uur, dus hopelijk kan ik nu wel lekker rondsnuffelen en niet zo gehaast moeten rondrennen, zoals de vorige keer.
Goed dat je het zegt, hier in de buurt is ook opeens overal super veel plek. Ga morgen weer een kijkje nemen.
Ik ben goed geslaagd!
X2, ideaal formaat, echt heel blij mee
No shame in my blond game
Ook x2
De grote en die witte met ketting
En nog wat saai bestek en wat knutselspullen, was 8 euro kwijt
Die panda is mooi en hij ziet er ook nog vrijwel nieuw uit. WWF knuffels zijn ook duur normaal.
Ja oa daarom heb ik hem ook gekocht. Die kleine kreeg ik bij een donatie van 30 euro, laat staan die grote
Ik zat echt zo “wat is een X2 mok, ik ken dit niet”
Zo fijn om weer te kunnen kringlopen. Heb direct weer een nieuwe afspraak gemaakt voor later deze week
En een set wijnglazen die nog in de verpakking zaten
Ik mocht gisteren en het was zo fijn om even rond te lopen. In m’n mail stond een tijdsblok van 60 minuten maar ik mocht 30 minuten naar binnen. Nu had ik daar ook wel genoeg aan. Ben 3 kandelaars, 2 glazen onderzetters en een vaasje rijker voor 4,- Zag ook nog een fantastisch rotan tuinsetje staan maar helaas geen plek voor.
Die staart echt recht in mijn ziel. Snap wel dat je m niet hebt meegenomen, zou niet eens gedurfd hebben om in zijn buurt te komen.
Rataplan generatorstraat? Hahahah, zo toevallig dan Krijgt een goed tweede leven hier