Het Kringloop topic

Neeeee wat een toeval! Fantastisch. Ik was afgelopen weekend al en heb meteen een uur geboekt voor zaterdag, maar dan in een stad verderop. Zin in!

3 likes

‘t Hooge nest vond ik echt een heel goed boek!

3 likes

Ben net een half uurtje geweest! Stond echt super vol. Een wandbord voor in onze tuin, wat plantenpotjes, 2 fotolijstjes en boekjes met prenten om op te hangen. Voor 6,50 totaal! En een nieuwsgierige kat haha

21 likes

Ik heb mijn bel-angst ook maar es uitgedaagd en ga morgenochtend samen met mijn vriend een UUR, vet zin in! Nu ga ik een lijstje maken haha.

7 likes

Ik was kringlopen bij Noppes en ben goed geslaagd. (Ik denk niet dat mijn man blij gaat zijn met de tamboerijn hehe) Was ook nog op zoek naar onderzetters voor glazen en borduurspullen, maar daarvoor heb ik zaterdag een herkansing bij Rataplan. Ik was voor bovenstaande €10,60 kwijt :blush:

Oja de vazen ga ik vernaggelen met die techniek van verf en baksoda!

13 likes

Z’n gigantische langbenige vriend ernaast was ook niet mis

Ik heb enkel lappen stof gekocht, dus niet echt iets om te laten zien. De stroom was uitgevallen dus ik moest met de zaklamp van mn telefoon de halve winkel door anders zag ik niks :upside_down_face:

29 likes

Hahahahahaq ja die heb ik ook gezien, toen lag ie halfzittend onder de deken :joy: Zeker 10 minuten van mijn kringlooptijd verspilt met lachen om die beesten, vind ze zo geestig haha. Vrijdag ga ik nog een keer, benieuwd of onze vrienden er dan nog zijn.

6 likes

dit ding lijkt me zó chill om tegenaan te liggen als je tv kijkt ofzo

3 likes

Het was zo ontzettend fijn om weer even in de kringloopwinkel te zijn. Ik had 1,5 uur, dus vet chill. Al moet ik zeggen dat zelfs dat snel ging hahaha.

Ik hoopte spelletjes te vinden, maar kwam niet verder dan Hotel😂 Meteen in elkaar gezet en gekeken of het compleet is, wat gelukkig het geval is.

En de andere spulletjes

Was bij elkaar maar 7,50 kwijt. Binnenkort ook maar een afspraak maken voor een andere kringloop🙌🏻

41 likes

Ik zou die beer fantastisch vinden, direct kopen, en me thuis opeens beseffen wat ik gedaan heb om daarna gestrest na te denken over wat ik er in godsnaam mee aanmoet haha. Eigenlijk met al mn aankopen doe ik dit maar de meeste van mijn aankopen zijn niet 2 meter lang

15 likes

Ik zoek altijd naar leuke spijkerjasjes om te beschilderen aan de achterkant. Nu 1 van Mango en 1 van Tom Tailor gevonden en nog een kindermaat gilet.
Ook nog (nieuwe) fotolijstjes en kniebeschermers gevonden. En dat binnen een half uur uit en thuis.
:running_woman:t3::dash:

20 likes

Ik had een uur en ben helemaal los gegaan!
2 van die mokken voor chocomelk (nieuw, stickers zaten er nog op), een gouden bloempot, een vaasje en kandelaar, een houten nijlpaard (echt heel tof gemaakt), een houtsnijwerk beeld van een Indiase? Dame, een sierkussen in precies de kleur die ik zocht, nog heel nieuw. Een kist van hout met rotan, glazen serveerschaal van nachtmann en de fantastische vakkenkast. Die krijgt een nieuw kleurtje.

Alles voor €105,30. De kast was €75, dus de rest was dan nog €30

Kreeg het weer helemaal te pakken, morgen naar een andere kringloop :heart_eyes:

87 likes

Wauw die kast!

Kringloop buit van vanochtend
Heel blij met de spiegel!
De bijzet-tafel heb ik niet gekocht maar vond ik zo lelijk/mooi haha

25 likes

Vandaag anderhalf uur kunnen rondkijken! Echt zoveel relaxter dan 25 minuten haha. Goed geslaagd! Een kort broekje met het kaartje er zelfs nog aan. In totaal 26 euro kwijt.

15 likes

Nog bedenken wat ik erin ga zetten!

Méér kringloopschatten :grin:. Hij is mooi!

1 like

Ah zo leuk alle foto’s van de aankopen zo kan ik toch een beetje mee genieten van het kringlopen.

5 likes

Dit was trouwens de rotan set die ik tegen kwam.

afbeelding|375x500 !

4 likes

Oh love it waar is dit