Het Kringloop topic

“Mijn” kringloop had alleen tijdvakken van 15 minuten, wat ik (en nog veeeel meer mensen) te kort vond, dus nu bieden ze vanaf de 16e tijdvakken van een uur aan!! Heb voor zaterdag de 20e een uur gereserveerd, heel veel zin in!

Edit: ook maar direct twee afspraken bij twee andere kringlopen ingepland die dag. Voelt bijna als vanouds! Alleen is de spontaniteit natuurlijk wel helemaal weg zo

3 likes

Eigenlijk is de kringloop nu:

• een museum vanwege de bijzondere collectie spullen
  • een attractie vanwege het tijdslimiet
  • een goede sale vanwege het prijskaartje
  • een work-out omdat je alle afdelingen toch wel wilt aanschouwen binnen de tijd die je hebt
21 likes

Welke kringloopwinkels ga je naar toe hier in de buurt?

Het Goed in Enschede, Kringloop XL in Almelo en 2Switch in Wierden :slight_smile: Vind die eerste het leukst haha maar daar vind ik over 't algemeen 't minst omdat die ook gewoon het drukst is.

Ah top, die ga ik even opslaan!

Vandaag had ik een afspraak bij de kringloop bij mij in de straat. Het is non profit, de winst gaat naar het ouderenfonds en het zijn ook super kleine prijsjes. Alle kleding 1,-, boeken 1,- etc. Dus geen Noppes/Het Goed prijzen! Super chill, omdat ik er ook heel vaak kom brengen rond hij het vaak ook nog af naar beneden.

Mijn score vandaag:

De 2 t-shirts zijn van Vinted. De rest, de trui, chille katoenen harem broek (ik dacht lekker voor thuis als het van de zomer weer zo heet wordt), 2 boeken om zelf te lezen, boek voor mijn dochter, boek als ‘prop’ voor op mijn bookstagram foto’s :joy:, de tamboerijn voor dochter en Fleetwood Mac LP voor mezelf! Bij elkaar 8,- kwijt.

41 likes

Vanochtend zijn m’n vriend en ik bij de kringloop in Appingedam geweest. We hadden 25 minuten de tijd en dit is wat we hebben gevonden:

Tuinstoel + kussen voor €6 per stuk

Plantenbak €6,50

Notenkraker €1
Telraam €0,80
Messenblok €0,75

Het telraam is trouwens voor onze valkparkieten om te slopen :stuck_out_tongue:

32 likes

Afspraak was 30 minuten, maar kreeg gisteren uit het niets een update mail dat het tijdslot wordt verlengd tot 60 min :ok_hand:t3:

4 likes

Totaal: 8,50€
Heel blij mee! Tweede foto is de achterste fruitschaal.

16 likes

Leeeuk! Was het verder ook vol met spullen en mocht je ook boven kijken? Neig om er ook even heen te gaan, woon in de buurt.

Je mag naar boven ja!

1 like

Ze hebben het opnieuw ingericht en het was echt afgeladen haha. Echt enorm veel spullen! En je mocht ook naar boven. Daar staan nu veel tuinstoelen, tenten en ander zomer spul. We vonden 25 minuten wel wat kort, maar het was op zich goed te doen. We hadden vooraf ook even besproken waar we naar opzoek waren, dat hielp ook wel. Zo wist ik bijvoorbeeld dat m’n vriend een notenkraker zocht en wat speelgoed voor de vogeltjes. Maar het is natuurlijk altijd een verrassing wat je tegenkomt, dat maakt het juist zo leuk. Ik baal wel dat ik nu geen tijd had om nog even rustig bij de (kook)boeken en kleding te kijken.

Tof dankje! Ik heb het altijd een fijne kringloop met veel spul gevonden dus was wel benieuwd of dat nu ook het geval was. Klinkt wel een bezoekje waard. Een lijstje maken is wel slim misschien, 25 minuten klinkt ook wel kort.

1 like

Ik las dat ze vanaf volgende week meer klanten tegelijk naar binnen mogen laten (ook Goudgoed Protonstraat had het erover). Wie weet verruimen ze de shoptijd dan ook wel.

1 like

Holy moly, had net 30 minuten en dacht van te voren dat dat best wel even was. Nou, ik ben nog aan het bijkomen :joy: Voelde me mega opgejaagd en heb lang niet alles kunnen bekijken. Dus alleen boeken deze keer. Ga morgen meteen bellen voor een afspraak van 60 min.
Vond het ook wel weer heel raar om in een andere winkel dan de supermarkt te zijn, maar ook heel fijn!

23 likes

Komende woensdag een tijdsslot van anderhalf uur :hugs: zin in!!

8 likes

Ik kan ook echt niet wachten, morgen een uurtje. Ga kijken voor wat leuk servies en kleding, heb het zooo gemist.

2 likes

Ik heb ook een uur!! Wil kijken voor mooie borden, misschien wat kleding en sowieso boeken

2 likes

Ik ga vrijdag samen met mijn moeder een uur naar een grote kringloop. Zo fijn dat de tijdvakken ruimer zijn geworden. Een half uur was toch net iets te gehaast.

4 likes

Aah ‘power’ staat hier ook in de boekenkast, vond dat echt een goed boek :slight_smile:

1 like