Het Kringloop topic

Deze is naast zowat de Gamma. Al vind ik die andere (niet die op de Voorheuvel) toch wel het fijnst m.b.t. kleding/accessoires/prullen. Ik denk dat deze het fijnst is qua meubels. En die in Soesterberg heeft soms ook leuke meubels.

Ja, dan had ik het goed. Deze zit waar een deel van mijn werk ooit zat. En vind die andere ook het leukste, maar vind die best duur geworden helaas. Vooral met boeken.

1 like

Ik heb altijd het idee dat ik hier elke keer op het verkeerde moment kom, ga meestal alleen met een boek weer weg

1 like

Ja, heb ik ook weleens (kom er niet heel geregeld maar slaag zeker niet altijd), net verkeerde moment en dan vind je niks. En dan andere keer vind je van alles wat qua prijs/kwaliteit klopt. We hebben er een hele mooie tv-meubel vandaan laatste keer (vorig jaar ergens) dat ik er ben geweest was dat.

1 like

Oh wat doe je jezelf aan met die puzzel? Straks heb je niet alle stukjes en dan met al dat geel… :sob::joy:

3 likes

Haha ja dit wordt wel zelfkastijding inderdaad, maar ik kon hem echt niet laten liggen voor 2 euro haha

3 likes

Oh my deze is zo mooi, was dit op het bedrijventerrein? Ik ben verliefd :heart_eyes:

Die bij de Gamma.

Ik was net een half uur bij Het Goed, ze hadden mega veel van alles. Ik heb een mandjes obsessie en ben goed geslaagd. Volgende week kun je sessies van een uur boeken. Mijn buit even snel op de foto gezet:

26 euro bij elkaar!

29 likes

Ik ben vanochtend in 2 kringlopen geweest, zo fijn om weer te mogen! Nu was het bij beide 30 minuten op afspraak, maar bij de 1 is het vanaf volgende week 1u, en bij de ander mogen ze aan max aantal mensen binnen laten. Verschilt dus echt nog wel per kringloop merk ik.

Vooral de eerste was zoals meerderen hier al schreven echt bómvol, maar vond het wel vooral “oude troep”. Echt met het idee dat iedereen in die maanden de echt oude spullen weer heeft weggedaan uit huis, haha. Maar alsnog wat leuke dingen gevonden en binnenkort maar weer eens!

1 like

In Hoograven?

Ik ben recent verhuis en heb nog een hoop meubels nodig dus ik ben heel blij dat ik weer naar de kringloop kan! Zojuist dit gescoord (voor 22,50!)

(Het nachtkastje)

67 likes

Hele mooie vondsten zeg! Vooral de borden, echt plaatjes. :heart_eyes:

2 likes

Wat een gaaf kastje zeg!

3 likes

Ja! Ze hebben mini winkels gemaakt dus wij konden bijvoorbeeld alleen bij de kleding kijken. Ik had zelf helaas niks gevonden maar de vriendin waarmee ik was wel!

1 like

Thanks! Ja en er waren er nog een stuk of 8(een kringloop in Den Haag).

1 like

wat leuk (en jammer dat je weg bent uit U!?)

1 like

Mag ik vragen welke kringloop?

1 like

Op de oudehaagweg 30, ik ben er nu weer om het kastje op te halen zou eventueel het voor je kunnen meenemen als je ze bij mij wil ophalen?
@apeiros yesss, toch U verlaten om dichterbij zee te wonen!

1 like

Neehoor thanks, was benieuwd welke kringloop een aanrader is

1 like