Het Kringloop topic

Ah daar ga ik ook vaak naar toe, maar tot voor kort keek ik nooit bij de kinderspullen.

Ik heb vandaag de enige Kringloop in mijn dorp bezocht waar ik nog niet eerder was geweest.

Ik vond deze bank geweldig, maar ik heb geen woning laat staan genoeg ruimte voor zoiets.

Iemand deed zijn kleurige blazers van de hand dus ik wilde ze allemaal passen.

De eerste heb ik trouwens gekocht en ik vond oma in het bos, maar ik heb haar daar gelaten.

47 likes

Oh wauw! Dat turkooizen bankstel. Ik zou daar een heel huis omheen kunnen inrichten :heart_eyes:

2 likes

Ik ook maar ik heb geen woning. :frowning: Het is zo mijn stijl.

1 like

Aaah die blazers zijn tof . Hoopte al dat je de eerste had gekocht

1 like

Kon niet met lege handen vertrekken onder deze private shoppingomstandigheden. Maar het eerste model was ook het leukst en wat gestructureerder. Kan wel wat structuur gebruiken in deze tijd. :sunglasses:

4 likes

Loooove die bank en stoel!

Weet iemand een goede kringloop als je op zoek bent naar meubels? Omgeving Rotterdam.

Ik heb zaterdag 2 afspraken bij kringloopwinkels, zoveel zin in!

1 like

En een simpel oranje/rood shirt en een jeans die ik helaas niet pas… (in de kringloop waar ik graag kom kan je sinds covid niet meer passen) iig blij dat ik dat shirt wel pas.

10 likes

Ik belde mijn favo kringloop voor een afspraak en kan over een half uur al langskomen! Zin in.

3 likes

Is dit Z?

Wel goeie plek met al die vermogende bejaarden in de buurt voor goeie meubels idd

2 likes

Vrijdag een afspraak, helemaal zin in!
Is ook echt de enige winkel waar ik behoefte aan heb nu, zin in door de platenbak struinen al is dat wel een tijdrovend klusje haha

ja Z’ eist . Ik vind het altijd ontzettend hit or miss in deze omgeving.

1 like

Ik ben met meubels wel aantal keer geslaagd bij Opnieuw&Co in Barendrecht, maar meubels zijn wel altijd toevalstreffers (ja, logisch, maar bedoel ook qua prijs/kwaliteit verhouding, die schommelt daar nogal)

1 like

Oh ik ga volgende week woensdag naar Rataplan in C, zin in
Juist in de huis spulletjes

2 likes

Wauw! Die blazer die je hebt gekocht vind ik echt geweldig :heart_eyes:

1 like

Goed geslaagd!

Een comfy trui

Korte jumpsuit van guts&gusto

Jurkje van Esprit

Paar bloempotjes

En verder nog een stapel babykleertjes. Had de hele winkel voor mezelf en ik was de laatste klant dus ik mocht lekker rustig kijken.

21 likes

Ik ben net ook 20 minuten geweest. Was echt heel chill! Ik heb een vaasje, twee theelichthouders, puzzel en twee boeken.

18 likes

Die puzzel haha geweldig

1 like

Ja vind ik ook hier. Is dit in de buurt van de bouwmarkten?