Thanks Er staat inderdaad heel klein een handtekening op van Mucha!
Dit was bij Schroeder Fahrenheitstraat in Den Haag.
Bizar hoe snel de plekken volgeboekt zijn he?
@Fairytale Jouw aankopen staan allemaal zo leuk bij elkaar!
Thanks Er staat inderdaad heel klein een handtekening op van Mucha!
Dit was bij Schroeder Fahrenheitstraat in Den Haag.
Bizar hoe snel de plekken volgeboekt zijn he?
@Fairytale Jouw aankopen staan allemaal zo leuk bij elkaar!
Rataplan in Den Haag!
Heeft iemand al een kringloop in Amsterdam geprobeerd? Hoor graag of er aanraders zijn, begint echt de kriebelen (net verhuisd, mis nog heel veel spullen)
Ik wilde hier in de kringloop veel boeken kopen maar ze hadden echt bijna niks meer Zo jammer! Hopelijk bij de volgende wel wat meer
Ik was vandaag bij Rataplan op de generatorweg, maar heb niet naar meubels gekeken. Je mag maar 30 minuten, maar een medewerker zei dat als je voor inboedel komt je een langere afspraak mag boeken!
M’n vriend en ik hebben net de kringloop video’s van Bonnie en Roosmarijn gekeken en we zitten elkaar nu helemaal op te hypen over ons shopmoment volgende week zaterdag. We hebben zelfs een tactiek besproken. Hahaha wat erg dat dit nu de realiteit is
Ik kan ook niet wachten, gewoon het idee dat je weer even lekker kan winkelen. Probeer nu zaterdag veel te plannen en kan mij al de hele week hier op verheugen.
Haha ik heb die van Bonnie net ook gezien! Zag dat Aimée en Romane ook gelijk een kringloop video hebben gepost.
Hoeveel tijd heb je? Ik vond het wel luxe dat Bonnie bij een winkel zelfs 3 kwartier had!
Oeh, ga ik die ook nog even bekijken!
Wij hebben 25 minuten en de kringloop waar we heen gaan is heel groot, twee verdiepingen. Wij riepen ook naar de tv dat we niet snapten dat Bonnie bij de eerste kringloop lekker ging kletsen. Tijd verspilling! Haha. Drie kwartier vind ik ook erg luxe, dat zou ik ook wel willen.
dankje voor de tip! Was je zelf nog geslaagd?
Waaaaar is deze parel?
Niet in coronatijd geweest, dus ik weet niet hoe ze het nu geregeld hebben, maar ik vond De Lokatie in Noord altijd heel fijn!
Zo leuk! Ik heb die roze vaas ook. Alleen dan van m’n oma.
Haarlem!
Vandaag een geslaagde shopsessie gehad! Gebaksbordjes. En een soort trouwtop??? Het ging mij vooral om de “mouwen”. Ik ga zelf mijn trouwjurk maken, en dit ding heeft dezelfde kleur als mijn stof! Dus ik wil de mouwen als soort alternatieve sluier of sleep bevestigen aan mijn jurk
Nou ik heb ook maar gebeld. 22 maart was de eerste optie
Ik ga vrijdag naar 3 kringlopen
Hoop vooral op wat servies, spelletjes, leesboeken. Heb vandaag bij de kringloop 3 zakken vol kleding weggebracht dus hoop op good karma
Waar in Haarlem? ik vind noppes in Beverwijk bijv leuk, maar misschien is er nog een kringloop die ik niet ken
Rataplan op de Werfstraat. Moet er wel bij zeggen dat ik voornamelijk bij de kinderspullen kijk, heb geen idee hoe het aanbod aan kleding is bijvoorbeeld. Maar heb er echt al veel mooie dingen gescoord. Personeel is ook echt lief, love it daar!