zitblok
fotolijstje (zit nu een andere foto in)
turquoise (buiten)pot
want kan dit soort foto’s/afbeeldingen van atleten niet laten liggen, die hang ik op
zitblok
Haha dat blok, super random. Wat ga je ermee doen?
Staat nu in de hal voor op te zitten met schoenen aan/uit doen.
Ik ben er echt super blij mee haha
Nice, precies waar hij voor bedoeld is natuurlijk Ik hou van mijn Salomonschoenen, daarom viel je post me op
Salomon is wel mijn favoriete trail-sport-merk dus daarom moest ik het wel hebben inderdaad.
Was naar een kringloop gegaan. Yvon Jaspers heeft geen goed jaar achter de rug denk ik
Ik zag ook hele leuke blikken voor thee, maar ik kreeg ze helaas niet open.
En terecht haha. Jeetje nog steeds last van plaatsvervangende schaamte als ik terugdenk aan hoe ze bij Pauw aan tafel niet uitgepraat raakte over hoe zwaar ze het wel niet had (nadat er terecht kritische vragen gesteld waren mbt zakelijke belangenverstrengeling), terwijl de vader van Anne Faber tegenover haar aan tafel zat… Tenenkrommend.
Verassing: ik heb weer wat boeken mijn huis binnengesleept.
Volgens mij ben ik de enigste op de aarde die ze nog niet gelezen heeft dus eindelijk maar eens doen.
Dit super leuke boekje voor maar een euro.
En even een inkijkje:
En dan nog een leuk bordje wat ik ga gebruiken voor fruit want die ik nu heb is helaas kapot gegaan.
Foto’s zijn een beetje ruk want zit nu al met lampen aan in huis.
Oooh Waarom kan ik dit soort dingen nooit vinden?
Heeft iemand leuke tips voor kringloopwinkels regio Limburg zuid/midden
Zat in een box nog dicht met nog een dekseltje en theefilter. Wilde er eigenlijk een plantje indoen maar vind hem eigenlijk leuker om uit te drinken
Vanmorgen voor € 9,50 in de kringloopwinkel gekocht:
Aanvulling, deze vaas (€ 3,50) kocht ik later in een andere kringloop:
En een paar dagen terug vond ik deze in een kringloop. Was “duur” (€ 4,50) maar dat vond ik 'm waard. Hij staat nu op tafel met pepermuntjes erin.
Zoals jullie zien: ik hou wel echt van tuttig
Oh die vind ik heel leuk! Ik was gister toevallig Jane the Virgin aan het kijken, daar hadden ze zo’n hele grote kast van bamboe. Echt geweldig, nu wil ik er ook zo een haha.
Hahaha love jane the virgin wel
Dit is niet zo mijn smaak maar ik was een soort van star struck want ik zie deze kastjes op instagram en youtube en nu ineens in het wild!
Superleuke spulletjes! Dat is ook helemaal mijn smaak. Heb laatst nog een mooie kristallen karaf gevonden in zo’n stijl.
Ik heb de afgelopen tijd een paar super toffe rokken gevonden. Mijn innerlijke oma is weer helemaal blij (die heeft blijkbaar ook de camera bediend, sorry voor de vage foto’s :’) )
Haha ja daar zie je ze echt veel. Op marktplaats vragen ze ook belachelijke prijzen trouwens. Je bent duidelijk geen influencer, dan had je hem wel gekocht en voor 10 keer meer verkocht op je insta
Leuk die onderste twee!